*Madikken* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Lite liv her....men må liksom innom likevel da. Så får skrive litt selv. hehe. Fikk nettopp vite at ei venninne av meg er gravid. Sååå koselig, men blir jo ikke mindre utålmodig av dette da. Hvordan jeg skal klare å vente et år, skjønner jeg ikke helt nå. MEN forhåpentligvis går bim litt i glemmeboken og dermed blir ikke fokuset på barn så stort. Håper nesten det. Har jo altid hatt lyst på barn en gang, men plutselig var det liksom noe som "eksploderte" i meg, og nå er jeg såå klar som jeg kan bli. I hodet da. Må få jobb og økonomi i orden først;) Var innom dinbaby.no i dag, og der skal jeg holde meg langt unna. Det var litt for koselig. Hehe. God natt!
Arie Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 ja, har vært i gjennom hele den prosessen selv. først må vi være ferdig med studentlivet, så få full jobb, og den må være fast. så er det hus, og så kan jeg slutte på pilla..... litt irriterende at man lissom må ha alt klart først. det passer vel aldri helt alikevel. ihvertfall ikke for mannfolka. jeg klarte ihvertfall å få tiden til å gå. og nå er jeg her. en måned til nå så slutter jeg på pilla. nå må jeg nyte den tiden jeg er i og ikke stresse frem hele tiden. lettere sagt enn gjort... alle mine venninder er gravide. men jeg prøver å tenke at jeg er heldig jeg som kan ta meg en røyk ved siden av øllen... som sagt, prøv å kos deg i det steget i livet du er. lykke til!
*Madikken* Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Takk for reflektert svar. Det hjalp En mnd går fort. Masse lykke til! Prøv å kose deg ja - plutselig er du gravid !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå