lionkittens Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Hvor mye overvekt var du ? Hvor mye ønsket du (realistisk) å gå ned ? Hvor mye gikk du ned i løpet av kurset ? efter kurset ? Var programmet lett å følge ? Ifølge BMI så er jeg ca 6 kg overvektig - trivselsvekten min er - 15 kg legen min mener at 10-12 kg er helt ok å gå ned i vekt. Håper jeg greier målet mitt =)
sprængpupp<3 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 hei ja jeg har fulgt greth roede,å kjempe fornøyd jeg ønsket å gå ned ca 10 kg, gikk ned 6 men minsket betraktelig i cm . gikk ned 3,5 str da programmet er lett å følge,litt mye veiing av maten i starten men etter hvert ble det mye lettere. det jeg slet med var å faktisk spise all den maten jeg skulle spise hehe... å jeg unnet meg deilig cafe latte annen hver kveld hehe:)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg begynte på GR i februar og har tatt av 21 kilo og 71 cm på hele kroppen. Gått ned 4 klesstørrelser. Jeg er på hold vekten kurs nå som går over ett år, det er viktig å ta dette kurset. Som hun over sier så er det "mye" mat, du må spise ofte ,drikke masse og trene. Er du heldig så kommer du i en gruppe med godt felleskap også Masse lykke til :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå