Gå til innhold

alenemor til 3 og student = økonomisk krise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt har sine fordeler og ulemper...forsøker her å gjøre en innsats for fremtiden, slik at mine barn og jeg får det bedre med tiden. Jeg har ikke råd til å kjøpe både skikkelig mat og deretter skikkelige klær til barna nå! Ønsker der for å arve klær til barna mine, og er ikke flau over det! Har mottatt mye tidligere a fantastiske folk rundt omkring, men barna de vokser jo;) Heldigvis! Noen som gidder hjelpe til? Jeg har jente på 7, gutt på 2 og en baby.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal vi kunne hjelpe deg? Du er jo så anonym som du kan få blitt.

Skrevet

Hei! Har masse fint baby tøy til jente.

Hvor gammel er babyen og er det gutt eller jente?

Skrevet

Godt poeng! Egentlig har jeg faktisk 2 barn her, og ett i magen som kommer når som helst!! Derfor er jeg også sliten og sover for lite.....ikke heeeeelt på det skarpeste om dagen. Men jeg skal signere med nick, slik at de som vil kan sende mld. Noen er useriøse, så de svarer jeg ikke.

Skrevet

Hei! Så flott at noen har lyst til å arve, så andre slipper å bare kaste kjempefine og kanskje nesten helt nye klær:) Synes det er flott av deg at du søker hjelp. Du gjør det du kan, og mer kan ikke noen kreve av deg!

Er det gutt eller jente du får? Hvor i landet bor du? Jeg har en del jenteklær str. 0-1 år som jeg gjerne gir bort!

Håper noen andre har fine klær til dine andre to søte små da:)

Skrevet

hei hei. er det gutt eller jente du venter? Har nemlig tonnevis med kjempefint babytøy,mest til jente,men det er nesten ikke brukt og sender deg gjerne en stor eske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...