Gå til innhold

Hva er ditt dummeste impulskjøp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

som du angrer grisen på!

 

for meg er det en rettetang som kostet 2000,-

jeg angrer og føler meg teit.

 

og en dum jakke som jeg nesten ikke har brukt som kostet 2100,-

den er dum den, for kald til kalde dager og for varm til varme.. :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, må vel bli div treningsremedier, spinningsykkel bla, som jeg helst ikke vil huske prisen på. Idiotisk, å bo midt i verdens største teningsleir, også innbille seg at man blis sunn av å sitte inne.

 

Angrer litt på en brødrister fra i fjor, siden jeg ikke spiser brød (ehh, hallo???). Men den var ikke ille dyr da, 4-500 tror jeg.

Skrevet

Kommer ikke på annet enn brødbakemaskina...ikke blitt brukt så ofte gitt =P Men det var egentlig gubben som ønska seg den da...også har jeg kjøpt diverse sko som aldri har blitt brukt.

Skrevet

En topp som bare var en drøm og jeg baaare mååååte ha!!!

Den var egentlig ikke så dyr, 399,- eller noe men saken er at den er i str 36 og jeg bruker 40!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

*Venter på å komme inn i den da* Kremt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...