Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 som du angrer grisen på! for meg er det en rettetang som kostet 2000,- jeg angrer og føler meg teit. og en dum jakke som jeg nesten ikke har brukt som kostet 2100,- den er dum den, for kald til kalde dager og for varm til varme.. :-S
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Vel, må vel bli div treningsremedier, spinningsykkel bla, som jeg helst ikke vil huske prisen på. Idiotisk, å bo midt i verdens største teningsleir, også innbille seg at man blis sunn av å sitte inne. Angrer litt på en brødrister fra i fjor, siden jeg ikke spiser brød (ehh, hallo???). Men den var ikke ille dyr da, 4-500 tror jeg.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Kommer ikke på annet enn brødbakemaskina...ikke blitt brukt så ofte gitt =P Men det var egentlig gubben som ønska seg den da...også har jeg kjøpt diverse sko som aldri har blitt brukt.
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 En topp som bare var en drøm og jeg baaare mååååte ha!!! Den var egentlig ikke så dyr, 399,- eller noe men saken er at den er i str 36 og jeg bruker 40!!!!!!!!!!!!!!!!! *Venter på å komme inn i den da* Kremt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå