Gutta er ute og puppene henger Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg savner: fingerisen (verdens beste vannis) panda brus eller pære brus hette den vel også soho, den kanllgode sjokoladen som bare var balnd oss en kort stund Å så var det alltid stas og kjøpe smågodt for 5 eller 10 kr når damen i butikken måtte plukke en og en ting;) Hva savner dere da??
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Vet ikke om jeg hadde likt de nå, men jeg savnet iallefall de derre bygg eller bugg tyggisene eller hva de nå het, da de plutselig forsvant. den rosa og den svarte var jo rågode!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 TELEFONBOKSENE fra Televerket!!! De var så røde og fine og artige å stå i
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, når du sier det så kom jeg på noe annet, nemlig sånne fotobokser til å ta passbilder i. Det var jo sånne på alle tågstasjoner en stund, men nå er de helt borte. Må til fotograf for å få tatt bilde og det er jo fryktelig dyrt.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, Soho var knallgod!! Kanskje vi skal starte en underskriftskampanje så de tar den tlbake? Hehe... Savner French Fries med paprika. Og koselige programmer på lørdagene som Midt i smørøyet.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg og savner French Fries med paprika, den var sååå god!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 En saftis som her "Lipstic", og "Flipper" is fra Hennig Olsen.
Lillemus&mamma'n Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg savner pusen min som forsvant i sommer, men det var vel ikke det du mente... Ellers savner jeg toy-tyggis, sitronyogurt og kirsebæryogurt i små begre!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 Den sjokolade appelsinen, som du slo hardt i bordet så den delte seg opp i masse appelsin båter..
Lillemus&mamma'n Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 ...også savner jeg den gamle grans julebrusen! Den de selger nå er bare sukker og kullsyre og smaker plastikk.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 Æhhh, javel? Hva mener du med det da?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #14 Skrevet 16. oktober 2008 Ååååååå endelig noen som husker flipperisen!! Den var sååå god. Og den lipstick isen tror jeg var det samme som den røde delen av friskis og den finnes jo enda. Men den var sååå god også da... *mimre*
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #15 Skrevet 17. oktober 2008 10-øres dundersalt. De større dundersaltene er ikke like gode. Og det samme med salte ufo, de ble også forandret. Ja jeg liker sånne drops;) Og apropos damene i butikken som måtte plukke smågodt, jeg hadde sommerjobb på butikk for mange mange år siden. Og jeg skal love deg, jeg hata småunger som skulle handle godterier etter at det var speiderleir på campingplassen ved siden av butikken...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #16 Skrevet 17. oktober 2008 Gulliver-isen (gul vannis med sjokoladetopp) Relax-sjokoladene Sånn stor smågodtfisk som var i 2 farger med sukker på (og nei, ikke den sure med hull i).. Bare meg og søstera mi som husker de, men de var verdens beste!
marmelade Skrevet 17. oktober 2008 #17 Skrevet 17. oktober 2008 drilloisen!! jogger og tennis(is) å ja,soho!!nam,nam:)
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #18 Skrevet 17. oktober 2008 Åh, masse!! -Pæreisen fra diplomis -Bugg-tyggis -Frysegøy -5 minutt-sjokoladen -Soho....minner meg om den sommeren jeg og ei venninne mala hus. Og i matpausen hver dag var vi på butikken og kjøpte Soho :-D -Banansplitt eller var det melonsplitt?? Husker ikke, for jeg var rundt fem år da de sluttet å selge den....men god, det var den :-) -Salte ufo -Skumputer med sjokoladetrekk -Pandabrusen....1 kr gikk til WWF hehe Sukk...hærlige barndomsminner :-)
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #19 Skrevet 17. oktober 2008 Åh, jeg kom på mer: -En is som kaltes Spøkelse :-) -Også smakte jeg noe som het Beerentzen beertus (eller noe sånt) da jeg var 15 år. Det var en slags jordbærlikør namnam. Den var borte fra polet da jeg var blitt gammel nok til å handle der.....sukk.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. oktober 2008 #20 Skrevet 17. oktober 2008 Det finnes fotobokser ennå.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #21 Skrevet 17. oktober 2008 den gamle kapteinsabelltann isen, eller var det det? vanilje med svart belegg på åsså den tyggisen med en rosa og en grønn tyggis på utsiden med fjes på, ingen som husker den utenom meg. det var også isutgave av den tyggisen! fotobokser og telebokser har vi her på landet ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå