Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 http://www.nettavisen.no/innenriks/article2308064.ece Tenkte denne linken kunne være til interesse for dere som vurderer sovemedisin til barna. Linken inneholder info om en type sovemed som ofte er brukt på barn i norge, som kan ha bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Så ikke dette innlegget, så la ut akkurat samme link selv.. =/ Var skummel lesing ja..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Hold ungene borte fra inkompetente leger og annet pakk i helsevesenet sier nå bare jeg, dem skriver ut så mye faen, selv om professorer fraråder det i det uendelige!!! Det er alltid sånn, ekspetene roper stopp, mens legene drukner i legemiddelfirma middager, og viser sin matglade loyalitet i form av å putte pilller i forvirra unge mødres barn!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg var helt enig i svaret ditt anonym 23:45.. Helt til: "og viser sin matglade loyalitet i form av å putte pilller i forvirra unge mødres barn!!!!" Hvorfor? Er det bare unge mødre som drar til legen helt fortvila over at barnet ikke vil sove? Men det var vel for å provosere litt at du sa det.. Syns unge mødre og eneforsørgere får høre det over alt jeg.. Uansett sammenheng..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg mener at dersom barn eller voksne har søvnproblemer ligger det noe mer bak, blir for enkelt å gi sovemedisin så skal liksom problemet forsvinne. Foreldre burde heller få andre tilbud om hjelp, slik at man kan finne ut hvorfor barnet har søvnproblemer. Har selv følt at legen min ville gi meg medisiner, kun for at neste pasient venta, prøvde å si at det ikke kom til å løse noe på lang sikt og ville ikke ta i mot tilbudet om medisiner.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 sorry ikke sånn ment, men leger liker å stappe innpå til unge enslige mødre, de er mere forsiktig med de som har mann og alder på baken.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Heeeeeelt enig anonym 23:51!! Jeg er helt forskrekka over hvor mye medisin som blir gitt til både barn og voksne.. Så klart er det en grunn til at man sover dårlig!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Hehe, jeg fikk sovemedisin når jeg var liten, men den fikk motsatt effekt på meg: jeg likte dråpene så godt at jeg holdt meg våken med vilje for å få de! Har ikke merka noen bivirkninger jeg da
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 tror ikke noen av dere som har svart på dette innlegget vet hva det vil si å ha barn med søvnproblemer. Dere er nok ikke i nærheten av å vite hva dere snakker om. Helt i orden å legge ut linker med slik informasjon, men når dere ikke aner hva dere snakker om: HOLD KJEFT!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå