Gå til innhold

Til dere med barnet i seteleie;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et tips av yoga læreren min om å ta noe som heter "skulderstilling" 10-15 min hver dag til barnet har snudd seg. Da kan man bygge opp med puter under ryggen, da det kan være tungt å stå i denne stillingen så lenge;)

Jeg venter mitt tredje barn og ingen av de har ligget i seteleie, så har dessverre ingen erfaring selv.

Prøv å slå det opp på nettet, sånn at du kanskje får et bilde av stillingen hvis du ikke vet hvordan den gjøres;) Hvis ikke skal jeg evt. prøve å forklare:)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...