Gå til innhold

trenger noen trøstende ord her jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 1 dag over ikm, ingen mens enda men fortsatt negativ test...

er fortsatt småkvalm, murring i magen, har sitringer i brystene som også er ømme og har begynnt å vise tegn til blodårer, korsryggen kjennes ut som den skal løsne, har små migreneannfall, er svimmel, oppblåst i magen, leggene er litt stinne, og jeg er trøtt.... sååå trøtt....

alt dette er symptomer som har ballet på seg i løpet av de siste 1,5 ukene...

jeg har ikke slike symptomer når jeg er premenstruell, bortsett fra ryggen.

allikevel er den dumme testen negativ... :(

jeg VIL så gjerne at dette er et svangerskap..., men det er jo en mulighet for at jeg innbiller meg dette da....????

jeg har jo vært gravid og fått 2 barn før, jeg burde da kjenne igjen ekte symptomer fra innbillte vel? eller???

er rett og slett litt lei meg jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, dennen negative testen behøver ikke å bety noe. En dag over ikm er jo fremdeles veldig tidlig. Med førstemann testet jeg positivt først 3 uker over ikm. Og da jeg ble gravid i sommer fikk jeg ikke positiv grav.test før jeg skulle ha vært 4 uker på vei,dvs da var det 3 uker siden jeg mistet, først da var testen (hos legen) positiv. Noen av oss har ikke så rask hcg stigning som andre, dermed vil det heller ikke slå ut på testene. Bare smør deg med tålmod, og gikk det ikke så prøver dere igjen :)

Skrevet

hei på deg:-) Kanskje du skal få legen til å ta en test også? ellers kan det jo være at kroppen din ikke produserer nok HCG til at det vises på en test ennå:-) *vi håper på det*

det sies at HCG nivået stiger annenhver dag.

Jeg synes det høres ut som om du er gravid:-)) *håpehåpe*

Lykke til *trøsteklem* :-)

Skrevet

har tatt test hos legen også.... negativ der også....

men nå SKAL jeg ha is i magen og vente en uke med den siste testen... er bare så skuffet hver gang fordi kroppen min så tydelig forteller meg at jeg ER gravid....

men vet ikke hva jeg skal tro jeg... :(

Skrevet

Stort sett kjenner vi kroppen vår best selv... ;)

Det høres ihvertfall ut som du har alle symptomene.

Skrevet

ja det er jo det jeg egentlig tror også... det er jo derfor jeg blir så ulidelig skuffet og frustrert over de dumme negative testene.... :(

men klart; de to andre gangene har det liksom ikke vært så viktig for meg... denne gangen er jeg jo begynnt å bli gammel, ser for meg at jeg kan ha dårlig tid siden jeg er over 35.... :S

også er det jo så inderlig rart at jeg har alle disse rare symptomene om det ikke er noe i gjære....

tror kanskje ikke jeg har testet så tidlig før heller...., ,men jeg har ikke opplevd å få negativ test når jeg har vært så overbevist før...

men denne gangen har jeg liksom "visst" at no var på gang 3 dager etter at befruktningen muligens skjedde... om den skjedde da...

Skrevet

Du kan ha hatt senere EL enn vanlig og en evt befruktning kan ha skjedd senere enn du tror. Lurt å prøve å vente noen dager i alle fall, tror jeg. Lykke til!

PS. HCG-verdien stiger hele tiden (ikke annenhver dag), men den dobler seg omtrent annenhver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...