Gå til innhold

Jeg er skikkelig pinglete!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var akkurat på kino å så fritt vilt 2, og jeg er seriøst livredd skrekkfilmer, men mannen min klarte å overtale meg til å gå på den....

Nå har han dratt på nattevakt og jeg er her alene med ungene... Vurderer seriøst å bære 4 åringen inn i senga til meg, for jeg er pissredd... sikker på det lurer noen i krokene her hjemme som kommer å tar meg!

Fysj! Slike filmer skal jeg aldri ser mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, ikke si sånt da! Vi skal se den imorgen og jeg gruer meg... Liker absolutt ikke slike filmer, men kjæresten skal sove hos meg da. Ellers hadde jeg aldri sett den!

Skrevet

Hadde nok hentet ungen ja,hvis ikke du har ei bikkje du kan ta med inn på rommet..

Skrevet

Bare nysgjerrig, men til hva hjelp er en 4 åring om det kommer noe krypende utav skyggene i rommet? :oP

Skrevet

Tror ikke det er mye hjelp i henne, men det føles litt tryggere av en eller annen grunn hvertfall... Kommer hvertfall til å sove med lyset på, så jeg ikke skremmer vannet av meg selv med alle lydene som er i dette gamle huset! *skjelver her jeg ligger under dyna*

Skrevet

Issa. det er bare film=) Har ikke sett den selv, men jeg ser nesten utelukkende skrekkfilmer og thrillere og jeg ser de alltid alene. Du må bare si til deg selv at det er bare film og tenk på at alle dører er låst og at det ikke er nubbesjangs at noen kommer inn i huset ditt=) Sett på en komedie før du går å legger deg, så får du noe annet å tenke på. God natt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...