Gå til innhold

wow...leste meldingene på min datters telefon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en avtale vi har, at jeg og pappaen får lov til det...bare så det er sagt!!!

Men hun har fått seg kjæreste!!

Det er en gutt i klassen hennes(de er 11 år)..Han skriver at han elsker henne høyere enn månen!!

Også skriver han jeg elsker degpå spansk...gleder m eg til å se deg igjen,søta!

Dette var da voldsomme greier,eller er dette helt normalt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe ja det er normalt i den alderen ,og det blir ikke bedre heller....;)

Skrevet

søte da. men en blomst og bie-snakk er kanskje snart på sin plass. hehe.

Skrevet

Ååååååååååå så søtt. Men litt synd at dagens 11-åringer ikke skriver brev lenger, for det er sinnsykt morsomt å ta vare på!

Skrevet

Det er nok helt normalt =) For noen flotte ord han bruker da. Skulle ønske mannen min hadde litt av det der ;o)

Skrevet

Hjelpe meg...11 år!!!! Og jeg er den heldige mamma av tre jenter...får be far finne frem hagler og andre rekvesitter!!!

Skrevet

Åhhh,sååå søte;-)

Men,bie - blomst er nok på tide som (s)tinkerbelle sier;-)

Skrevet

Hehehe så søte :) Men som flere her nevner så kan det kanskje være på tide med en prat om litt forskjellig snart ;) husker godt hvordan det var på ungdomsskolen og vi var jo bare 12-13 år når vi begynte der.

Var flere som hadde sex i 8 klasse :-S

Skrevet

Det har vært tema på skolen, så hun har hatt sine spørsmål om diverse ting!!

Skrevet

Å ja så koselig da!

Kids fra 9-12 års alderen bytter vel kjæreste oftere enn andre bytter sokker er det ikke så? Det er iallefall trenden blandt 10åringene her :)

Og så flotte meldinger han skriver da!

Skrevet

Jeg syns det er greit at du har en avtale om å lese din datters meldinger, det får bli opp til dere, men har hun gitt deg rett til å legge dem ut på internett?

Syns du skal respektere privatlivet hennes!

Skrevet

hehe.. vent eit par år til, så er ikkje språket alltid fullt så søtt;)

Og ja, det er heilt normalt. Er berre vi som er så gamle at vi ikkje hadde mobil. Husk at det som regel er lettare å skrive slikt enn å seie det face to face:)

Skrevet

Woooottttttttt !

Jeg er i sjokk. Ikke for det han skrev for det var jo søtt... om de var 15 år.

Da jeg var 11 så var det jo fortsatt "gutte lus" stadiet. Var vel først i 8 og 9 klasse at vi ble intresert i motsatte kjønn. Jeg gikk i 9 da jeg fikk kjæreste,- og var vel blandt de første i venneflokken

Skrevet

Merkelig da.. Vi skreiv masse kjærlighetsbrev allerede i 1 og 2 klasse... Min gamle flamme har faktisk tatt vare på de også *flau*

Skrevet

Det er nok bare tomme ord skal du se..

Vi drev også på sånn.. Dvs. en jeg var sammen med i 6. klasse. Vi var kjærester en god stund. I mine øyne gode venner. Han kjøpte roser og halskjeder til meg, og det eneste jeg gav han var en rosa Sputnik truse.. Sååå seriøst tok jeg dèt.. Helt til han prøvde å ta meg på puppen, et øyeblikk vi satt på sengen sammen. Da prøvde jeg å brekke armen hans etterpå.. Senere møttes vi i gymsalen hvor jeg trente håndball og han volleyball. Han prøvde å kysse meg og jeg klistret han oppetter en glassdør.. Så ble det slutt.. *knegg*..

Jeg ville tatt det der med knusende ro..

Skrevet

wow jeg må ha levd ett annet århundre enn dere =) kan ikke huske noen hadde kjærester før i 9 klasse. Men husker jeg var forelska i den nye gutten som beg i 6 klasse, men det var liksom det.......... Da han ble forelska i meg var jeg blitt 22 og helt uint i han ha ha ha

Skrevet

Tror gjerne du har levd i et annet århundre.. Hehe

Da jeg var 15 var jeg akkurat ferdig med et 2 1/2 år langt forhold.

Ikke at jeg skal påstå at det nødvendigvis er normalen...

Det er nok helt normalt i den alderen å ha "kjærester".

Skrevet

Når jeg var 11 så var det æææsj med gutter og guttelus..

Så BANG når jeg var 13, fikk jeg min første kjæreste..

Nå 11 år senere er vi gift..

Skrevet

Jeg tror det har blitt mer vanlig at de får seg kjærester tidligere nå. At de bruker store ord henger kanskje litt sammen med hva de får med seg på tv. Det er jo LOVE i hytt og gevær der!

Jenta mi på 8 år har hatt en kjæreste i 2 år. De treffes kun på skolen, men da holder de i hånda, og i følge henne har de også kysset... Hmm..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er helt normalt! "Jeg elsker deg, du er min for alltid" osv, HELT normalt! :o) Ser disse småbarna som er på nettby også, peprer profilen med "xxxx og meg for alltid" "elsker deg over alt på denne jord", osv osv.. Det er ord jeg ikke bruker lenger, for å si det sånn :o) Det går nok over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...