Gå til innhold

Kvalme på slutten??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg kke opplevd i de forrige sv.skapene så jeg er grønn på dette. Er blitt så forferdelig kvalm igjen, tror jeg blir sprø snart. Er 32+0 i dag. Vært slik bare noen dager,men det er jævli rett og slett.:(

 

Flere,eller er det bare jeg som er rar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener ikke å skremme deg, synes bare du bør være OBS på det. Kvalme mot slutten av svangerskap, kan være et tegn på svangerskapsforgiftning. Jeg fikk kvalmen tilbake mot slutten, og det var det jeg hadde. Kanskje du kan be om en ekstra kontroll, og be dem om å sjekke blodtrykk og urin. Best å være på den sikre siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...