Gå til innhold

Noen som har peiling på kaker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha dåp på søndag, og jeg tenkte å lage gulrotkake, eplekake og kanskje banankake i morgen.

Hvordan skal jeg oppbevare de for at de skal være best mulig på søndag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager har ingen peiling på disse kakene, men jeg har en browni som du kan ha med deg i krig og den blir bare bedre og bedre.

 

 

8 egg (vispes lett)

1 kg sukker

400 g smør

6 dl mel

3 dl kakao

2 ts salt

1 ts vaniljesukker

 

 

175 g i 30-40 min, heller for lite enn for mye.

Skrevet

Fryse dem ned i dag eller i morgen (den dagen de lages) og lage kremen (til gulrotkaken) på søndagen?

Skrevet

Prøver å fryse de ned jeg da, takk for tips!

 

Og takk for brownieoppskrift, hehe;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...