Laybik Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Vi skal ha dåp på søndag, og jeg tenkte å lage gulrotkake, eplekake og kanskje banankake i morgen. Hvordan skal jeg oppbevare de for at de skal være best mulig på søndag?
fødte på termin 5/5 Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 beklager har ingen peiling på disse kakene, men jeg har en browni som du kan ha med deg i krig og den blir bare bedre og bedre. 8 egg (vispes lett) 1 kg sukker 400 g smør 6 dl mel 3 dl kakao 2 ts salt 1 ts vaniljesukker 175 g i 30-40 min, heller for lite enn for mye.
Espoir Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Fryse dem ned i dag eller i morgen (den dagen de lages) og lage kremen (til gulrotkaken) på søndagen?
Laybik Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2008 Prøver å fryse de ned jeg da, takk for tips! Og takk for brownieoppskrift, hehe;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå