Miss Dynamite Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 fikk vite det idag, gruer meg men gleder meg også.er ikke ordentli moden. det jeg lurer på er, hva har jeg i vente?? takk for svar!!!
3snuppeliner Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Lykke til , du har all verdens glede i vente=;-)
Heaven har født::) Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Hei på deg:) Missunnelig her nå, men jeg må nok vente noen uker:) Jeg ble satt igang med tvillingene,var heller ikke moden. Jeg hadde en superfin fødsel, som gikk på 6,5 timer. Og jeg syntes ikke det var så vondt heller. (fødte uten smertelindring, fordi jeg hater å ta slike ting) Grudde meg litt i forkant,for alle sa at igangsatt var så mye vondere,men det stemte ike hos meg hvertfall. Fødte ei jente i aug 07, der alt atartet av seg selv men må nok si at den fødselen var mye vondere, og den tok 11 timer. Men det er så individuelt,så det er helt umulig å si. Lykke til med igangsetting og fødsel. Ikke bekymre deg. Slapp av og få deg en god natts søvn, og spar på kreftene til i morgen. >Lykke til<
Miss Dynamite Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 tusen takk for bra svar! jeg leste litt rundt på babyverden osv ang igangsetting, og da virker det liksom slik at hvis man ikke er moden feks, så kan det ta dager osv! blir nå satt igang for jenta mi har lite fostervann+psyken... men etter å ha lest på babyverden ble jeg bekymret for at dette kom til å ta flere dager!!! positivt å høre at du brukte såå kort tid da! det finnes jo håp da! men må si jeg ble litt bekymra for at dette kan ta dager!!!!
Heaven har født::) Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Ingen årsak Skal krysse alt jeg har for at det går fort med deg. Håper du kommer inn med oppdatering da:) Om det skulle vise seg at det tar lang tid, kan det jo hende jm og lege gjør noe for at det skal gå fortere pga årsakene til igangsetting. Går nok bra skal du se, tvi tvi:) Lykke til:)
Miss Dynamite Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2008 tusen takk =) jada, kommer med oppdateringer vettu. Hehe.. håper at de gjør slik at det ska evt gå litt fortere hvis det viser seg å være tregt...
skilt Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg ble også satt igang... Håper det går bra for deg, og at du får en grei fødsel! Du får oppdatere oss nysgjerrige BIM damer, så fort du har sjansen. Tenker på deg, og krysser fingrene. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå