moota m storebror&lillebror Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Hva skal dere ut på ihelga? Barna og jeg skal ut å handle litt imorgen. Vintersko til lillebror, gave til mormor, gave til farmor. Så skal vi til mormor, så skal vi til farmor. Så det blir en sen kveld. På lørdag skal vi ta inn alle sauene, de skal klippes neste helg, og må tørke en uke. På søndag blir det vel bare rolig før sambo reiser fra oss igjen =(
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Blir nok handling ja, lagrene begynner å tømmes. I tillegg til matvarer må jeg se til å handle ferdig til julekalenderen. Så blir det vel husarbeid da, vinduene skriker etter en vask og flere har tømt hele garderoben sin på vaskerommet denne uka og forventer å få den tilbaske nyvasket, og pent brettet sammen. Skal også på skogstur med mann og barn. Og det beste av alt, finne tid til å gjøre absolutt ingenting.
katta og co Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Svigermor kommer på besøk. Det gleder vi oss til:) Skal dra på besøk til svoger,svigerinnen min og deres baby mens svigermor er her.
Mille** Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg skal jobbe, senvakt både fredag og lørdag, tidligvakt søndag. Gruer meg litt, hun jeg pleier å jobbe med er sykemeldt, så jeg må jobbe med en vikar som ikke er så kjent på avdelingen. Dermed blir nok jeg som må gjøre mesteparten av jobben. God helg! )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Når junior kommer hjem med sin onkel fra Pirbadet skal vi kose oss med taco. I mårra blir det kanskje en bytur og shopping, eller så ha vi snakket om å reise å spille litt bowling. På søndag kommer det middagsgjester. Så da går denne helgen også gitt..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 I dag har vi spist ute. Så har jeg vært på europris og kjøpt flere lerret. noen store. Ungene skal få male innimellom når det er lite å gjøre, og vi finner tid til det. Lillemor har malt på 1 lerret i ettermiddag. Nå er det drømmehagen, og barne tv. I morgen blir det vel faste lørdags aktiviteter, bytur med kafe besøk, handling, grøtspising når vi kommer hjem, og pizza til/før barne tv og godteri. Snakket litt om å kanskje dra på besøk på søndagen, så da går dagen til det, da vi da kjører avgårde på formiddagen til bygda der samboern er fra, 1/2 times kjøring unna, og besøker 1 eller 2 familier der.
blond Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Har du boka om Sølvi Søye og bonden Bendik? Hvis ikke så må du bare skaffe deg den! Ungene kommer sikkert til å elske den! I helgen er vi barnefrie og skal kose oss med god mat og drikke og nyte at ingen hyler og skriker, krangler og sloss. Så deilig det skal bli å våkne sammen med kjæresten til et stille hus og vite at vi kan gjøre akkurat hva vi vil - for noen timer. Det ser jeg fram til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå