Gå til innhold

sjokkert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min har tydeligvis delt naken bilder av meg med kompiser...fikk en sur mld av konen til en av de og jeg sendte hun et spm tegn tilbake og fikk et saftig bilde av meg selv i retur..

Herregud kan ikke fatte at dette er min mann..han har jo ikke tendenser til slikt tull og har aldri gjort noe som jeg kan si er i nærheten av noe slikt..

vi har et stabilt og stødig forhold og etter snart 8 år synes jeg det er trist at dette tullet skulle være slutten!

Er skuffet og skjelven her jeg sitter,kan liksom ikke tror at det er meg som opplever det her... En drøy time til han er hjemme...

Måtte rett og slett bare tømme meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen ha lekt seg med mobilen hans? Det høres jo veldig rart ut om mannen din sender nakenbilder av deg til sine kompiser ... om han har gjort det så fortjener han å værsågod ringe rundt selv om unnskylde seg til snurte koner/kjærester rundt omkring!

Skrevet

du,så langt har jeg ikke rukket å tenke!men høres mer sansynlig ut at det er ungene eller lign..hi

Skrevet

Ser du skikkelig lekker ut, er det jo ikke usannsynlig at mannen din har delt bildene med sine kompiser. Ikke så smart av de å vise de til konene sine da, men... Jeg hadde nok tatt en alvorsprat med mannen når han kom hjem, ja..

Oppdater, da!!! :)

Skrevet

anonym 22:42:er vel ikke noe mer enn en slank dame i midten av 30 åra men synes det her ikke henger på grep..

Ja kommer til å be han komme å sette seg når han kommer inn her.Spent på hva han sier..Redd for at han innrømmer det som en stor tabbe..Hva hadde du sagt i det tilfelle?hi

Skrevet

Jo, men en slank, pen dame i sin beste alder i en utfordrende positur kan være nok til å slå enhver mann overende.. :) Kanskje du skal se på det som et kompliment?? :)

Jeg hadde iallefall først spurt om han hadde delt bildene med noen. Så hadde jeg fortalt, uavhengig av svaret hans, hva som har skjedd. Dersom han innrømmer at han har delt bildene, hadde jeg fortalt ham at jeg ikke likte det, og at bildene er ganske personlig for meg. Kanskje spurt hva han hadde syns hvis jeg hadde gjort det mot ham.

Hadde sagt at jeg følte meg dum pga. sms'en jeg fikk, og sagt at han burde forklart saken for konen og kompisen.

Hadde ikke giddet å blitt rasende forbanna, men holdt det på et rolig, saklig nivå, slik at det ikke blir latterlig, men bestemt!

Anonym 22:42

Skrevet

Jeg hadde klikka hadde mannen min gjort det mot meg, hadde skjelt og smelt, og sagt at jeg stolte minimalt på han akkurat nå!!!!

Når det er sagt har jeg lært av kåre conradi episoden at nakenbilder har ingenting på en mobil å gjøre!

Skrevet

Takk for svar 22:42.:) kommer til å ta den oppskriften! hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...