Gå til innhold

Er mange av dere med i mor og barn undersøkelsen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å fyller ut skjema nå..... phu...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er med :)

blir en del skjema, men det er verdt det synes jeg.

godt å kunne bidra til seriøse undersøkelser som kan gi bedre kunnskap om mødre og barn :)

Skrevet

hei jeg å min eldste datter er med. flott å kunne bidra litt til forskning.

Skrevet

Vi er med:) Syns det er flott å kunne støtte opp under forskning.

Skrevet

Vi er med både med sønnen på 3 og lille i magen!

Skrevet

Vi er med lille høne pøne på 3. Men nå hadde de alle 100.000 de skulle.

Skrevet

yepp

Skrevet

Jeg er med! Er forsker selv, så jeg synes dette er kjempeflott og selvfølgelig ville jeg være med. Sendte inn skjema for et par uker siden, men det var litt dill å fylle ut. Samboeren min fylte også ut sin del.

Er mitt første barn, så jeg har ikke vært med på dette før. Er det flere skjemaer som skal inn senere? Hvor mange? Og hvor ofte?

Skrevet

Jeg (og samboer) er med. :)

Skrevet

Jeg er ikke med. Begynte å fylle ut de papirene. tenkte at dette skulle jeg være med på.

Men jeg måtte gi opp. Jeg er bare ikke lagd for å fylle ut sånne skjemaer. Rett og slett! Skyt meg gjerne, men dette var frivillig, og jeg gjorde virkelig et forsøk.

Bra at det er mange som blir med på det! Og all ære til dere som klarer å få fyllt ut alt uten å gå bananas....

For det er jo viktig undersøkelse!

Skrevet

Jeg vil gjerne være med men går det an å melde seg frivillig eller blir man bare "trukket ut" tilfeldig?

Skrevet

Så gøy at det er så mange som er med....

Blir litt spennende... var mye rare spørsmål, men regner med at det er en grunn til at de stilles ;)

Jeg fikk bare brev i posten i forbindelse med ordinær ul.....

Skal dit til onsdag, så det blir spennende....

Skrevet

De tar ikke inn flere nå, de skulle ha 100.000 deltakere og det har de fått. Derfor er jeg med med eldsten, men ikke med denne klumpen i magen.

Skrevet

Jeg var med når jeg gikk med jentungen, men ikke denne gang.. lurte på hvorfor jeg ikke ble spurt, men fikk svaret over her :)

Skrevet

Jeg bestemte meg for ikke å være med. Synes det rett og slett var ubehagelig med så personlige spørsmål. Det er flott at så mange er med og at de fikk alle de ønsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...