Trollmora Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Har lekt alene i hele dag ser det ut som. Travle damer?
dritgrei hei hei! Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 hei fine gode trollmora! Nå skulle jeg egentlig bare skru av maskinen, men jeg må jo si natta til deg når du har vært så flink å leke alene hele dagen :-) Vi snakkes i morgen! sov godt og god natt! klem fra
Mariamin Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, her er det travelt, skal jeg si deg. Nå er jeg ferdig med bøkene av Stieg Larsson, og jeg må si det er UTROLIG synd at han er død og ikke kan skrive flere, flotte bøker... Jeg har dessuten begynt å pusse opp loftstuen vår. Nå driver jeg og maler panelet i skråtaket. Loftstuen, skal etter planen, bli lekerom, gjesterom og tørke tøy rom. Ved siden av dette, har graveren vært her, for nå skal vi bygge ut kjøkken og stue. Når vi først gjør det, må vi jo selvfølgelig ha nytt kjøkken også... Og så er vi akkurat ferdig med å pusse opp 2 etg.. Puhhh.....
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Må vel titte innom og si nattinatt. Er syk i hodet mitt i dag. Tett i pappen.. Hodet kjennes ut som det veier minst 50 kg. Fryser og svetter, pottetette bihuler. Pes! Har likevel fått hjem 7 voksne sauer i dag. og 45 i går. Det er jeg litt stolt over. I helga er det siste innspurt på sankinga håper jeg. Da skal skilaget gå sammen med oss og da går vi "manngar" i skogen. Håper det blir masse folk så vi får dekket et størst mulig område. VET det er sauer i skogen enda, men vanskelig å finne de når man går alene. Så må jeg bake ei kake til avslutninga av sankinga på søndag. Da serverer vi pølser og brød, brus og frukt samt sjokoladekake til alle de flinke spreke skiungdommene samt foreldrene som har stilt opp på "dugnad" for skilaget. Kjennes desvere ikke ut som jeg får gått noe i helga. Får kjøre rundt omkring med bil og hestehenger og plukke opp sauer som blir jaget frem da. God helg folkens. Og god natt. Nå skal jeg ta med mine tette bihuler og krype til køys. snufs snufs og nys nys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå