Trollmora Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Våre venner var her i ettermiddag og feide ut støv og skitet. Det er så deilig å sitte her i et rent hus, men friske blomtser på bordet og bare nyte ro og orden. Kjøkkenet er ryddet etter tegning og middag. Matboksene er rene og er klare for nytt påfyll i morgen tidlig. I morgen skal vi hente ny sofaen og det gleder vi oss til hele gjengen ;o)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 da er det snart helg, og dere kan bar enyte sånn man skal nyte helgen! Kos dere masse masse!
iznogood Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Så deilig å bare synke ned i sofaen med nyshinet hus og frisk duft over alt :-) Her har det også vært venner og hatt en hovis på huset. Jeg må nok nøye meg ved vennervenner - ikke sånne som man betaler - men du verden så glad en sliten alenemor blir når omtenksomme mennesker har nygnukket huset og middagen står på bordet :-) Beste starten på helgen, ever! Så gøy med ny sofa, da :-) Hadde det vært meg, ville en ny sofa utløst et skred av å gå på IKEA for å matche småplukk - så det er best jeg lar være med sånt. Ha en fantastisk helg, jenter.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Vil også ha sånner venner som kommer og shiner huset mitt. Her ser heller rotete ut i kveld. Var på butikk i formidag, det tar fort et par timer, så sanket jeg inn 7 sauer som gikk et km hjemmefra og da var jeg helt skutt. TRor jeg brygger på bihulebetennelse. Snufs og nys
coscos Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Så fint med sånne venner. Jeg håper jeg snart får meg en slik igjen :-) Spennende med ny sofa. Her håper jeg på ny spisestue, men har ikke funnet noen jeg liker ennå. Titter stadig vekk, så håper det dukker opp noe etterhvert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå