Gå til innhold

Deilig :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våre venner var her i ettermiddag og feide ut støv og skitet.

Det er så deilig å sitte her i et rent hus, men friske blomtser på bordet og bare nyte ro og orden. Kjøkkenet er ryddet etter tegning og middag. Matboksene er rene og er klare for nytt påfyll i morgen tidlig.

I morgen skal vi hente ny sofaen og det gleder vi oss til hele gjengen ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er det snart helg, og dere kan bar enyte sånn man skal nyte helgen! Kos dere masse masse!

Skrevet

Så deilig å bare synke ned i sofaen med nyshinet hus og frisk duft over alt :-)

Her har det også vært venner og hatt en hovis på huset. Jeg må nok nøye meg ved vennervenner - ikke sånne som man betaler - men du verden så glad en sliten alenemor blir når omtenksomme mennesker har nygnukket huset og middagen står på bordet :-) Beste starten på helgen, ever!

Så gøy med ny sofa, da :-) Hadde det vært meg, ville en ny sofa utløst et skred av å gå på IKEA for å matche småplukk - så det er best jeg lar være med sånt.

Ha en fantastisk helg, jenter.

Skrevet

Vil også ha sånner venner som kommer og shiner huset mitt.

Her ser heller rotete ut i kveld. Var på butikk i formidag, det tar fort et par timer, så sanket jeg inn 7 sauer som gikk et km hjemmefra og da var jeg helt skutt. TRor jeg brygger på bihulebetennelse.

Snufs og nys

Skrevet

Så fint med sånne venner. Jeg håper jeg snart får meg en slik igjen :-)

Spennende med ny sofa. Her håper jeg på ny spisestue, men har ikke funnet noen jeg liker ennå. Titter stadig vekk, så håper det dukker opp noe etterhvert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...