Gå til innhold

Kneppelyd fra magen.. hjeeeelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i kveld hørt kneppelyd fra mederst i magen ved to anledninger når babyen har beveget seg. Noen som kjenner seg igjen og som har info om hva det er?

Jeg søkte det opp her inne og så at noen mente det var i forbindelse med vannavgang. Andre mente det kunne ha med at man hører leddene til babyen.. noe jeg syns høres rart ut.

Noen som har noen god info om hva dette fenomenet er, eller som eventuelt er like forvirret som meg? Jeg er bare 30 uker på vei og er IKKE klar for noen vannavgang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er leddene! :-)

Jeg hadde samme opplevelse og ble beroliget av jordmor. Hun sa at de har mye knokler ennå.

Jeg kjente igjen lyd og "følelse" da babyen min kom ut.

Skrevet

myke ledd...er vel rettere sagt :D

Skrevet

Jøss, så utrolig sært. Jeg trodde ikke vi kunne høre babyen så godt! Da er det jo en fin lyd :) Jeg ble bekymret når jeg leste at det kunne være tegn på vannavgang for da er det ikke sikkert det hadde gått så bra siden jeg bare er 30 uker på vei..

HI

Skrevet

Hvis det var vannavgangsknepp ville du sikkert oppdaget det nå, men for å berolige deg så går det som oftest veldig bra å føde i uke30, jeg har selv født da med pramtur vannavgang, håpe du slipper det selvfølgelig, men hvis det skulle skje....

Skrevet

Jeg hørte kneppet for ca 1-2 timer siden. Vet ikke om vannet skal komme med en gang jeg?

Så bra at det gikk fint med deg! Det er godt å høre at det er håp om noe skulle skje.. men jeg foretrekker selvsagt å vente til nærmere termin :)

Jeg får satse på at det var leddene jeg hørte så jeg ikke blir liggende våken i natt :)

HI

Skrevet

Jeg har hørt akkurat som om en boble sprekker, med ganske høy lyd.. er det det samme?

Skrevet

Ja det er vel kanskje det.. eller, jeg tenker mer på det som en knapp som kneppes igjen.. hehe men det har vel med definisjon å gjøre. Har du hørt det uavhengig av vannavgang eller?

HI

Skrevet

Jeg kan også si at jeg hørte ikke et knepp når vannet gikk for tidlig, så håpe det er noe annet du har hørt.

Det beste er jo å vente til nærmere termin ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...