Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Hehe, det skal bli deiligt å slippe de fri igjen ;-) Et spørsmål, hvor lenge sov dere med amme-bh.. Tenker da på hvor lenge melka strømmer på i den ene puppen når du ammer på den andre. Forstår dere poenget mitt?
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Husker ikke hvor lenge jeg sov med bh sist, men sover ennå med bh denne gang, og minsten er 7 mnd.
Hilde_85 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg gleder meg og til å sove uten bh. Men siden han ikke spiser så ofte på nattan så blir det til at jeg sover med bh
UpsyDaisy Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg brukte bh så lenge jeg ammet og litt til.. Men nå er ikke jeg særlig glad i melkesøl i senga da:o)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Brukte bh eller sportstopp frem til ca. 7 mnd. Da sluttet jeg og amme. men det tok noen uker før melka forsvant. Men endelig nå så sover jeg uten noe. Det er deilig!!
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 jeg fikk et tips. sove med topp med ammeinnlegg inni. slipper du bh'en på natta. Funker fint her
Axus' girlfriend Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Vet du, er sååå enig!!!Gleder meg sånn...*drømmer* Har prøvd noen kvelder, og melka er ikke problemet lengre (tuppa er 7mnd om litt over en uke), meeeen...når jeg ligger å ammer føler jeg liksom at den andre puppen ligger på ansiktet til tuppa. Hehe, kanskje ikke så voldsomt, men slik ser det da ut fra min vinkel. Håper på å trappe ned og kutte ut nattammingen før jul, og da sier jeg hade til ammebh!!!
NyMor:) Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Det var en fantastisk følelse når jeg hadde sluttet å amme,å kunne la puppene lufte seg.. Nyter hver natt uten bh.... Samboer å......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå