Gå til innhold

GLEDER meg til å sove uten BH igjen ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det skal bli deiligt å slippe de fri igjen ;-) Et spørsmål, hvor lenge sov dere med amme-bh.. Tenker da på hvor lenge melka strømmer på i den ene puppen når du ammer på den andre. Forstår dere poenget mitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hvor lenge jeg sov med bh sist, men sover ennå med bh denne gang, og minsten er 7 mnd.

Skrevet

Jeg gleder meg og til å sove uten bh. Men siden han ikke spiser så ofte på nattan så blir det til at jeg sover med bh

Skrevet

Jeg brukte bh så lenge jeg ammet og litt til.. Men nå er ikke jeg særlig glad i melkesøl i senga da:o)

Skrevet

Brukte bh eller sportstopp frem til ca. 7 mnd. Da sluttet jeg og amme. men det tok noen uker før melka forsvant. Men endelig nå så sover jeg uten noe. Det er deilig!!

Skrevet

jeg fikk et tips. sove med topp med ammeinnlegg inni. slipper du bh'en på natta. Funker fint her :)

Skrevet

Vet du, er sååå enig!!!Gleder meg sånn...*drømmer*

Har prøvd noen kvelder, og melka er ikke problemet lengre (tuppa er 7mnd om litt over en uke), meeeen...når jeg ligger å ammer føler jeg liksom at den andre puppen ligger på ansiktet til tuppa. Hehe, kanskje ikke så voldsomt, men slik ser det da ut fra min vinkel. Håper på å trappe ned og kutte ut nattammingen før jul, og da sier jeg hade til ammebh!!!

Skrevet

Det var en fantastisk følelse når jeg hadde sluttet å amme,å kunne la puppene lufte seg.. Nyter hver natt uten bh.... Samboer å...... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...