Gå til innhold

Noen som har erfaring med SOREL skoene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de ser veldig fine ut? noen som har erfaring?

til 2 åring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt de med lås ullsole. De kom ikke bra ut i test i F&B, fordi de ikke var vanntette nok. Det stemmer, så i Bergen var impregnering helt nødvendig siden her er våt vinter. Hadde skoa til gutta både i Cananda og i kald østlandsvinter - da fungerte det kjempe bra.

Skrevet

Hehe - jeg har sånne selv:) Så ingen erfaring til barn, men til meg funker de SUPERT! Aldri kald på beina, aldri bløt på beina - og de er støe som fjell! :)

Skrevet

Jeg får de ikke på min 2-åring, så de må tilbake til butikken.

Fryktelig knotete :(

Skrevet

Jeg har brukt dem på min datter siden hun var 1 år og nå er hun 4 år :) Er superfornøyd så anbefaler de på det sterkeste selv om de kom dårlig ut i test. Har sånne selv også og de er så go :) :)

Ellers så jobber jeg i barnehage og har erfaring med de fleste vintersko, og disse er best!!

Skrevet

Her god erfaring med dem, men det er stor forskjell mellom modellene, kjenn på vekta. Har hatt dem som reservesko, men guttungen foretrakk ofte sorellskoa foran geox, lettere å hoppe opp i. Syntes at det virka vanskelig å løpe i dem.

Gjest thricane
Skrevet

vi har de til guttungen, og er veldig fornøyde. han fryser lett og dette er de eneste skoene som holde han varm på den kaldeste vintertiden. Har ikke opplevd at de lekker, men nå kjøpte vi den som skulle være vanntett, var to av de.

bare husk å ta ut "ullskoene" inni til tørk hver kveld, ellers lukter det fort innestengt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...