Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Synes klart og tydelig at OS har utbetalingsdato 20 hver mnd så fremt ikke 20 er i helg. Men ja, jeg synes det er meget urettferdig at noen får det dagen før. Er det egentlig noe vits i å klage på det? Synes det sksl være likt for alle.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Det kommer da vitterlig an på hvem bank du har! Ikke noe nav kan gjøre noe med.. De har en utbetalingsdato, å fører over så alle har pengene senest den datoen, å får noen dagen før, ja da er det pga. banken de har. Man kan da ikke klage hvis man får pengene til fastsatt dato, som jo er 20. i mnd.! Smålig å i det heletatt tenke på det.. Barnslig rett og slett..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Så får jeg bare være barnslig da. Hvem er du til å kalle meg det? Men hva er HVEM bank? Synes ganske godt å huske at det heter HVILKEN bank din dust.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Herregud, du kødder? HVILKEN bank da! Skjønte du nå? Tror du skjønte at du var litt barnslig jeg, derfor bare måtte du hakke på min dårlige norsk.. Det er så utrolig at når jeg svarer på spm. å kaller deg barnslig (fordi jeg syns det var barnslig å henge seg opp i), så skal du kritisere meg for et ord jeg skrev feil. Hadde det noe med dette å gjøre da?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 herregud HI,har vi sunket så lavt at man klager på skrivefeil?! er det mulig ja det er kjipt at ikke alle får likt,men da kan du jo bytte bank??dnbnor pleier å få før er min erfaring!
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 NAV sender ut pengene rundt den 14-15 hver mnd. Og deretter avhenger det fullt og helt av HVILKEN (viktig å skrive korrekt som anonym sier over her) bank du bruker. Kanskje litt av hvor du bor også. men jeg er litt usikker på det egentlig. Når utbetalingsdatoen er på mandag har jeg opplevd å få OS på fredag, men også opplevd å få den mandag. Stort sett får jeg den 19. Tror ikke det er noen vits i å klage, da må du i så fall klage til sentralt (altså stortinget eller noe). Så lenge du får pengene, så tror jeg ikke NAV kan gjøre noe med det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå