jippiii Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 har en gutt på 14 mnd, hadde svangerskapsforgiftning da og derfor høyt innhold av protein i urinen! idag målte jeg innholdet igjen, å der va det mellom 1 og 2+. gikk også ann å presse ut melk av puppene når jeg prøvde! er jo selfølgelig da redd for at det isåfall da er no svangerskapsforgiftning igjen!men jeg merker jo ingenting til av om jeg er gravid ellers, bare fikk plutselig en følelse....! kan en ha melk i puppen uten å være gravid? sluttet å amme da gutten var 5,5 mnd gammel!
Gjest kalinikta Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 melk kan man ha lenge etter man slutter å amme. Hvis du vet at du har hatt ubeskyttet sex ville jeg tatt en graviditetstest. Proteiner i urinen kan sikkert komme pga andre ting også
MintCondition Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Proteiner kan du ha i urinen uavhengig av graviditet. Melk vil du alltid ha mulighet til å få i puppene, iom at du alt har ammet. Men såklart du kan være gravid, så lenge du har hatt sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå