blond Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 for skatteoppgjøret, for det ville vært så kjedelig om jeg må betale restskatt! Litt kan jeg tåle, men vet om de som må ta opp lån for å klare å betale tilbake. Det hadde passet meg særdeles dårlig.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Når får du det da? Alltid like spennende det der..
Kulå Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Det var jeg og, fikk en saftig baksmell ofjor, men i år ble det jaggu meg 149 kr i pluss : ) Lykke til da, håper ikke det blir så ille...
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er også litt redd for det. Før når jeg var vanlig arbeider betalte jeg alltid bevisst ekstra skatt, og fikk igjen godt 20 000 kr tidlig på sommeren, passte meg fint. Far sa hvert år at det var tapte penger for jeg kunne få rente i banken. Nå er jeg selvstendig næringsdrivende, og det er regnskapsføreren som ordner alt slik. De har jo som regel kontroll også de da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå