Gå til innhold

i morgen skal jeg hente vogna mi :D:D:D:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller mini sin vogn blir det jo :):)

har lagt den av for lenge siden. så jeg håper bare at de ikke har glemt det hehe.. har jo kvittering og alt ..

en city cross med city bag. pluss emmaljunga bilsete.

noen som vet om jeg trenger en ekstradel til bilsete for å kunne klikke den på vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte kjøpe et extra adapter som jeg satt på vognen for så å sette på bilsete....moro med ny vogn;)

Skrevet

Husker ikke for ble kjøpt ifjor, men tror ikke den var dyr altså....rart de ikke fortalte om det adapteret i butikken da du bestilte vognen. Men mener å huske at den ikke var så dyr.

Skrevet

Jepp, du må ha den adapteren. Veldig enkel løsning;) Koster 2-300,- kroner! Ikke så dyrt nei.

Skrevet

det var jo ikke galt :) trodde det ble en tusing der au jo hehe..

har skikkelig problemer med å sove nå.. håper det ordner seg så jeg får kjøpt vogna i morgen :):):):)

Skrevet

Sover skikkelig dårlig jeg også! Våkner hver 2. time og må på do.. er så leeeei av alle disse dobesøka! Heh.. + at jeg ikke får sove generelt..er helt utkjørt om dagene :/

Skrevet

veeed.. er så drid :( storforbruk av do-papir hehe :P

er kjempetrøtt heelee dagen. så kommer kvelden så er jeg såå våken bah.. hehe.. hjelper jo ikk at jeg gleder meg som en unge til i morgen da hehe..

Skrevet

Sambo handla Lambi på tilbud her en dag, så går ikke tom hvertfall, haha! (han er helt gal når det er tilbud på div,hehe)

Nei blir sikkert lite søvn på deg inatt..;) Kjekt med ny vogn! Må si jeg har tørrtrena på stuegulvet noen ganger, hehe!

Skrevet

Har også kjøpt den vogna. Hentet den for ca 1 uke siden...så nå står den klar i gangen med voksi pose oppi....mangler bare det aller viktigste... :-)

Skrevet

sånn :D nå har jeg til og med prøvekjørt den i en trang butikk på kjøpesenteret med en laaang gutt på litt over to år som lå å halvsov i vogna.. sååå fornøyd :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...