Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 eller mini sin vogn blir det jo :) har lagt den av for lenge siden. så jeg håper bare at de ikke har glemt det hehe.. har jo kvittering og alt .. en city cross med city bag. pluss emmaljunga bilsete. noen som vet om jeg trenger en ekstradel til bilsete for å kunne klikke den på vogna?
Nupsi Mcnugget Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg måtte kjøpe et extra adapter som jeg satt på vognen for så å sette på bilsete....moro med ny vogn;)
Nupsi Mcnugget Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Husker ikke for ble kjøpt ifjor, men tror ikke den var dyr altså....rart de ikke fortalte om det adapteret i butikken da du bestilte vognen. Men mener å huske at den ikke var så dyr.
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Jepp, du må ha den adapteren. Veldig enkel løsning;) Koster 2-300,- kroner! Ikke så dyrt nei.
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 det var jo ikke galt trodde det ble en tusing der au jo hehe.. har skikkelig problemer med å sove nå.. håper det ordner seg så jeg får kjøpt vogna i morgen :):)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Sover skikkelig dårlig jeg også! Våkner hver 2. time og må på do.. er så leeeei av alle disse dobesøka! Heh.. + at jeg ikke får sove generelt..er helt utkjørt om dagene :/
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 veeed.. er så drid storforbruk av do-papir hehe er kjempetrøtt heelee dagen. så kommer kvelden så er jeg såå våken bah.. hehe.. hjelper jo ikk at jeg gleder meg som en unge til i morgen da hehe..
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Sambo handla Lambi på tilbud her en dag, så går ikke tom hvertfall, haha! (han er helt gal når det er tilbud på div,hehe) Nei blir sikkert lite søvn på deg inatt.. Kjekt med ny vogn! Må si jeg har tørrtrena på stuegulvet noen ganger, hehe!
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 blei ca 2 timer det gitt hehehe. våkna klokka syv..
FrøkenJ Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 Har også kjøpt den vogna. Hentet den for ca 1 uke siden...så nå står den klar i gangen med voksi pose oppi....mangler bare det aller viktigste... :-)
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #12 Skrevet 17. oktober 2008 sånn nå har jeg til og med prøvekjørt den i en trang butikk på kjøpesenteret med en laaang gutt på litt over to år som lå å halvsov i vogna.. sååå fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå