pappa til to Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 skal ut å reise i desember... men hvet ikke hvor... tenkte på krakow i polen pga jule marked osv... eller danmark.. hvor burde vi dra?hehe....eller er det noen som veit om noen fine steder?
Banshee Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Shopping på strøget i København. Tivoli er åpent i romjulen og har boder hvor de selger mye deilig knask og håndlagede ting. Julemusikk og stemning til de grader )
Løven,fisken og vekten Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Vi reiser til London i desember...Har fått beskjed om at der er det kjempefint i jula,så jeg gleder meg sinnsykt mye:)
Banshee Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, skal si meg enig i at London i førjulstiden må være ganske så koselig det med. For meg så hadde valget stått mellom Køben og London )
Løven,fisken og vekten Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Var i køben i fjor i desember og det var også utrolig koselig...var i tivoli også og det var kjempekoselig:)Masse fin julepynt og masse annet å se på
Banshee Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Ingen årsak! Hadde sambo kommet med billetter til tur til Køben eller London før jul nå hadde ikke jeg trengt julegave engang ;o) Hmmm...noen som trenger ferie her *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå