Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Er det flere som er plaget av vond lukt nedentil? Føler jeg stinker fisk,selv om jeg dusjer hver dag. Men har ikke spesielt mye utflod. Skikkelig ekkelt,føler alle kan merke det. Drikker mye vann,så det kan ikke være derfor.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jepp. Var nettopp et sånt innlegg på anonymforum, tror jeg. Hæler ikke lukta av meg selv jeg heller - huff. Er visst bakteriell vaginose, ikke sopp.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Hei du... Det høres ut som du kanskje har formye av en spesiell bakterie i skjeden.... Gardenella el noe... Har du hatt GU i det siste?? Jeg var på GU tidlig i sv.skapet, og fikk visst påvist at jeg hadde formye av den bakterien... Kjennetegnene kan nemlig være vond fiskelukt, og nødvendigvis ikke mye utflod.... Hadde ikke vært så plaget av det, men ble behandlet, siden det ble påvist på kontroll.... Det er ikke er så heldig for gravide å ha formye av denne bakterien ( finnes normalt i skjeden, men gravide kan overprodusere), kan visst føre til for tidlig vannavgang... Jeg fikk en gelekur som jeg skulle ta hver kveld i 5 dager... Håper du finner ut av det.....
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jepp, jeg føler også jeg lukter! Men jeg har endel utflod i tillegg.... Har tatt en hestekur ed canesten, men det hjalp ikke:-( Hva er bakteriell vaginose? Er det legen som har sagt det? Skal til legen om en uke, får ta en skikkelig sjekk da... Huff, man føler seg litt ekkel...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Kan denne bakterien påvises på vanlig urinprøve? Skal ikke til legen før i desember.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Har også værst skikkelig plaget med dette, og har mye utflod og.. Legen tok noen prøver på GU, men jeg fikk ikke noe videre beskjed om hva jeg skulle gjøre.. Hjelper det med noen av de gel greiene en får kjøpe reseptfritt på apoteket? Glemt hva det heter nå, men gikk stadig reklame på tv om det..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Hei igjen.... Jeg som skrev innlegget 20.59 ang Gardenella.... Jeg fikk beskjed av legen etter gu, så det ble ikke påvist via urinprøve.. Jeg ventet en stund med å behandle, da jeg var så redd for å miste, så jeg ventet til etter uke 1 med å behandle... Tok en kur med Vivag, som jeg kjøpte reseptfritt, men fikk beskjed av legen at jeg måtte bruke medisinen jeg fikk på resept for å normalisere floraen igjen... Kuren er ikke farlig for gravide, bare jeg som var litt hysterisk siden jeg har mistet 2 ganger tidligere i år.... Veldig lurt å sjekke for sikkerhets skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå