rampete robin Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Ingen butikker her som selger disse merkene, så jeg har kun hørt om de. Gikk inn på ulike nettsider for å titte nærmere på klærne. Mange fine klær, men for en pris!!!! Etter min mening er det fullstendig bortkastet å kjøpe så dyre plagg, når de bare brukes noen få måneder og det finnes andre laaaaangt billigere klær. Ytterplagg eller spesielle plagg kan man godt i litt ekstra for, men en hverdagsbukse/dress til flere hundre kroner????!!!??? Men det er nå meg... Er det virkelig mange som kjøper slike klær til babyene sine?
Banshee Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, og med god samvittighet også. Kjøper det jeg vil til snuppa om det er ej sikke lej eller hm for den del...
MintCondition Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, kjøper masse sånn jeg. Det er faktisk ikke ekstremt dyrt, ikke mye dyrere enn vanlige kjedebutikk-klær. I tillegg holderd e farge og fasong vask etter vask...i motsetning til veldig mye annet jeg har prøvd
Alba44 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Enig med deg, HI. Sko, uteklær, ull o.l. er noe annet, men gensere og bukser kjøper jeg ikke for flere hundre pr plagg.
Puselure Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Har kjøpt endel av disse merkene og er superfornøyd:) Har kjøpt på salg fra Danmark og slippet norsk moms, så da blir det billig;) Har betalt 500 norske kroner for 1 baby body 2 gensere 2 bukser inkl frakt fra Danmark Synes ikke det er dyrt jeg.
mamman til to gutter Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har bare kjøpt Ida T av de merkene og det er dyrere enn hm ol, men faktisk ikke så mye dyrere, det spørs hva man sammenligner med. Hvis man ellers kun kjøper HMs 3pk med bodyer, så koster de mye, men hvis man sammenligner med enkeltbodyer med trykk i kjedebutikkene er ikke forskjellen så stor. Så liker jeg å ha noe annet enn bare akkurat de samme klærne som alle andre.
rampete robin Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2008 Ser en BRUKTannonse på finn.no. 5 plagg ( 3 sommerdresser, bukse og genser) jeg hadde lyst på for kr 470,- pluss porto... Litt i overkant dyrt for meg...
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Vanvittig pris? Herrejemini, handler du bare på loppis eller? Heldrakt idaT 199,- Heldrakt Lindex 149,- Strømpis idaT 109, strømpis på kjedebutikk rundt 70 kr. Ja det finnes en del dyrere plagg, men da er det brukt dyre stoffer også, ull, kasjmir ect.
~sjiraff~ Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 Nja, alle klærene er ikke like dyre. Velour og yttertøy er dyrt, ellers er det da ikke så ille? Dessuten er det mye salg også ;o)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg kjøper det jeg føler for til mine tuller =0) de har fra Dior til hennes =0). Alt kler de smukke =0)
Dægern døtte Skrevet 16. oktober 2008 #12 Skrevet 16. oktober 2008 Kjøper slike klær på finn.no, Stort sett lite brukt tøy til en rimligere penge:-)
*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 Hmmm....syns ikke det er så fryktelig dyrt, jeg;o) Har bare kjøpt noe Katvig-klær da...sånne hele dresse, tror det var 230,- for de i hvertfall. Syns ikke det er så himla dyrt, jeg nei. Det er knall-kvalitet på dem forresten og deilig stretch så de sitter veldig godt. Nå er jeg så heldig å ha fått brukt de dressene i 62 og 68 veldig lenge da pga snuppa mi har vokst sakte, he he - så de er godt brukt;o)
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #14 Skrevet 16. oktober 2008 Kjøper ikke de merkene fordi jeg liker ikke klærne, men kjøper klær i samme prisklasse uten at jeg synes det er så ille!?
kristanna Skrevet 16. oktober 2008 #15 Skrevet 16. oktober 2008 syns ikke det er SÅ ille jeg da..er som regel bedre kvalitet også. her i heimen kjøper vi en del merkeklær,men til gjengjeld har vi ikke overflod av klær. er vel ikke noe bedre å ha overfylt klesskap med hm-klær,enn normal mengde klær av en dyrere verdi? de fleste jeg kjenner som har mest hm klær har dobbelt så mye klær som mine barn.
DevilDoll © Skrevet 16. oktober 2008 #16 Skrevet 16. oktober 2008 Har endel av de klærne til vesla,liker de veldig godt;-)
OsloMor Skrevet 16. oktober 2008 #17 Skrevet 16. oktober 2008 For meg så må folk gjerne kjøpe Reimadress av gull til sine avkom, men jeg synes det er litt naivt å tro at det er så grusomt mye bedre kvalitet på en Ej sikke lej-body kontra en HM body. Dessuten, unger vokser og hvor mye klarer de å slite ut tøyet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå