Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg trodde vi var enige om at vi på sikt skulle ha flere barn, På sikt viser seg å være nå. Var uforsiktige i en såkallt sikker periode og tenkte da, ja skjer det så skjer det. Det skal jo mye til..jommen sa jeg smør.. det skulle det ikke! Den satt! Timingen er dårlig, har nettopp begynnt i ny jobb, vi koser oss med at barnet vårt på nærmere 2 år har begynnt å sove godt, spise selv og uttrykke enkle setninger. Har fått tid til å bli kjærester igjen. Men i dag slo bomben ned. Jeg er gravid. Jeg vil beholde, men mannen min vil at vi skal ta abort. Det passer ikke nå sier han. Da skulle du ikke ha deltatt heller sier jeg- du var klar over risikoen! Han sier at vi er 2 om dette. Selvfølgelig er vi jo det, og selv om jeg ikke vil -så må jeg jo vurdere abort. Er jo hans liv og hans barn også. Så nå sliter jeg... skal jeg bestemme selv, beholde barnet og risikere at mannen min går fra meg - og at jeg da må ha delt omsorg for barnet vi har og kanskje barnet i magen? Tror innerst inne at han ikke han går, men hva vil dette gjøre med forholdet vårt? Han vil jo ikke ha barnet! Sukk! Ble litt uklart dette her. Måtte bare lufte tankene litt... Spør vel egentlig ingen andre om råd, men meg selv... Anonym nå.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hvis du er i tvil så synes jeg du skal beholde! Jeg forstår ikke hvordan han kan si noe sånn til deg, i og med at dere har et barn fra før.. . Når dere får dette barnet så kommer han nok til å elske det, bare gi han litt tid, så vil han forstå saken bedre. Jeg har aldri hørt om noen som har angret seg på at de ikke tok abort i ettertid. Men en abort er det mange som angrer på. Hold deg hard og behold barnet du! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Kjære deg, behold barnet. Det er jo fantastisk at det barnet du har, skal få en søster eller bror. Dersom dere har et godt forhold, du og mannen din, vil jeg nok tro at han blir like glad i dette barnet også. Hvis han velger å gå fra deg pga dette vil jeg ikke tro at dere har noe mer "å hente" sammen. Ønsker deg lykke til jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå