Gå til innhold

ser dere helstrøm rydder opp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk,da skal jeg se på det så får ungene se barne-tv i senga mi;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke på vanligvis, men oppdaga at jeg kjenner kjøkkensjefen, så da ble det prioritert i kveld. Syntes hun ble ok framstilt, men håper hun kommer seg unna eieren og resturanten.

Skrevet

Er det ikke dårlig økonomi for en restaurant å ha stengt om søndagene? Trodde søndagene var bra for restaurantbransjen?

Skrevet

Likte når han sa at Bagatelle har 5 Michelin stjerner jeg *ler*

 

Ellers ser jeg at den Crème brûléen deres som er "hjemmelaget" koster 95kr *ler*

 

Ser også at de har en hjemmelaget karamellpudding, lurer på om det er gaute kanskje? *hmm*

 

Står også på siden deres at de hadde en omsetning på 7,6 mill i 2006, hvordan er det mulig med den menyen?

 

 

 

De søker kokker og servitører med - kom igjen og søk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...