DevilDoll © Skrevet 16. oktober 2008 #26 Skrevet 16. oktober 2008 Takk,da skal jeg se på det så får ungene se barne-tv i senga mi;-)
Simbasa Skrevet 16. oktober 2008 #27 Skrevet 16. oktober 2008 Ser ikke på vanligvis, men oppdaga at jeg kjenner kjøkkensjefen, så da ble det prioritert i kveld. Syntes hun ble ok framstilt, men håper hun kommer seg unna eieren og resturanten.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 16. oktober 2008 #28 Skrevet 16. oktober 2008 Hi hi har dere sett hjemmesida til restauranten? http://www.fru-inger.no/ Hvor kommer den terningen der fra? ;-)
Magandang anak ko Skrevet 16. oktober 2008 #29 Skrevet 16. oktober 2008 Er det ikke dårlig økonomi for en restaurant å ha stengt om søndagene? Trodde søndagene var bra for restaurantbransjen?
Banshee Skrevet 16. oktober 2008 #30 Skrevet 16. oktober 2008 Likte når han sa at Bagatelle har 5 Michelin stjerner jeg *ler* Ellers ser jeg at den Crème brûléen deres som er "hjemmelaget" koster 95kr *ler* Ser også at de har en hjemmelaget karamellpudding, lurer på om det er gaute kanskje? *hmm* Står også på siden deres at de hadde en omsetning på 7,6 mill i 2006, hvordan er det mulig med den menyen? De søker kokker og servitører med - kom igjen og søk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå