Gå til innhold

Nå bør det skje litt action her....


Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

Har hatt en natt med masse sterke menssmerter og kynnere (mye mer enn tidligere) men så roet det seg.. Idag har jeg sovet en del pga lite søvn inatt.. Og ikveld raka jeg nesten hele hagen (underkant av ett mål tomt) fri for løv, og det var MYE... så da bør det vel skje noe...

sitter her med kynnere og håper det blir noe mer snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den lille i magen min er nok immun mot å komme ut... det var mye murringer inatt, men babyen er fremdeles på innsiden av magen..

 

5 dager igjen til termin nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he Ja det er godt i magen nå og litt kaldt ute så ikke rart disse babyene syns det er godt å være der de er.

 

Hvor lenge gikk du med forrige igjen?

 

Jeg har 13 dager igjen er igrunn ikke utålmodig, men jeg er så spent så jeg tenker på dette hele tiden.

 

Lykke til, plutselig skjer det noe vet du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fødte 5 timer og 52 min etter termindato sist.. for noen dager siden var ikek jeg heller så utolmodig som nå, men nå har jeg hatt to netter med dårlig søvn pga murringer og sterke kynnere og ØRTEN dobesøk pga uvi.. Tygger pennicilin og det blir jeg visst kvalm av... så litt lei nå ja, vil ha henne uuuuuuut!!! hihi :P

 

idag ska jeg "jobbe litt på et STORT seminar som korpset vårt arrengerer for skolekorps rundt om i disktriktet så det blir nok litt ekstra gåing i trapper og sånn, satser på at jeg ikke går over helga... er spent nå:)

 

Hvordan går det ellers med deg? Formen grei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa!! Natt til torsdag rundt midnatt startet riene mine.. har termin 25 okt... De kom med 5-30 minutters mellomrom hele natta, men jeg klarte å sove litt innimellom. fra klokka halv 7 på torsdagsmorgenen økte de litt på, og ble helt regelmessige med 5 minutt i mellom, og 1 minutts varighet. Dro på sykehuset kl halv ett i natt.. Hadde da 6 minutt i mellom og 1.10 lengde på riene. Hadde 2 cm åpning, og jordmor sa at det var mykt og modent, og at det kom til å bli fødsel innen et døgn... Hun mente at det ikke var noe poeng i at jeg dro hjem, men jeg insisterte. HUn sendte med to pinex forte som jeg kunne ta for å få slappet av litt... Tok de kl halv tre inatt. Riene økte på, men så plutseli sovnet jeg, våkna kl 9 imorges og kjente ingenting!!!! ARGH.... Idag har det bare vært ei og anna rie, men ikke noe regelmessig... Og jeg som trudde at det virkeli var noe på gang... Nå skal jeg ut å gå tur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns formen er grei jeg, men jeg har vondt i ryggen og merker at jeg ikke bør gå mye.

 

Sover som en stein i flere timer for så å våkne med masse vondter

 

Det beste er å sove flere ganger i døgnet, men har liksom ikke tid.

Var på jobb i ca 2 timer i dag også, det tar på med like anstrengelser:)

 

Pappa har vært så grei å lufte hunden vår skikkelig de siste dagene så jeg har kun tatt noen små lufteturer (Mannen min er ikke så flink til å gå langt med henne desuten så har han fått litt ekstra her hjemme nå som jeg er så sliten hele tiden)

 

 

legekontroll på torsdag, der var det ikke noe spes som skjedde. Legen var oppgitt over Nav og syns forøvrig synd på meg som var så dårlig i psoriasisen min

 

Han mente jeg burde reise sydover så snart jeg var klar etter fødsel.

Veldig bra han er enig i det for da får vi kanskje en sykemelding til meg så mannen min kan ta perm og vi kan reise.

 

Vi dro sist når O var 2,5 mnd til Spania fordi jeg ble så syk etter fødsel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, hørtes kjipt ut å kranle med nav og sånn, håper dere får rtt syovvr så fort som du orker etter babyen r ute:

 

Her hardet fremdeles ikke skjedd noenting, skikkelig lei nå, etter 3 dagersm rimelig oppegående og har gjort mye så er snuppa fremdeles godt gjemt i magen, bare hatt sterke kynnere innimellom, men som siljjjjeee ver her skriver, man sovner også er de BORTE (!!) når man åkner, nedtur deluxe.

 

Jeg sovner stort sett ganske greit på kveldene rundt 22, men våkner nesten hver natt og får ikke sove igjen.. stort sett våken fra 3-6/7, kjedelig... Godt jeg har dagtid i ukedagene å sove litt på.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...