Klar for nr 2 Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Lurer på om det er babyen jeg har kjent av og til nå.. Kjennes ut som litt rar romling i magen liksom. Før har jeg trodd jeg har vært sulten, men det har liksom vært litt rar romling.. Nå har det vært sånn fra og til i sikkert en time nå, og nå vet jeg jeg ikke er sulten! Kan det være babisen? Kjennes ut som det kommer innenfra i magen liksom. Hva mener dere? Er 20 uker i morgen(:
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hmm, vet ikke helt eg, har ikke opplevd noe romling selv vertfall, mn hvordan vi kjenner det er jo forsjellig .. De første sperkene eg kjente var som luftbobler, berre det kom ikke noe luft ut etterpå det er en uke siden, å nå kjenner eg bedre at det er bebissen er 21+2
Klar for nr 2 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 Hvor i magen kjenner du de? Babyen ligger jo langt ned, klarer du å "lokalisere" sånn ca hvor det kommer fra nå? Vil jo bare kjenne litt liv!! Var på ul i går og alt står bra til, er bare litt utålmodig... Babyen lå med ryggraden ut, så kanskje derfor det tar litt tid?!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Kjennes ut som luft som beveget seg i tarmene, bare at det ikke kom noen luft ut etterpå ;o) I starten kjente jeg det midt mellom navlen og skambeinet, men litt til høyre og/eller venstre for "midten"/navlen på en måte. Kilte litt.
En liten familie på tre:-) Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Hei, Det er jo så spennende:-) De¨første gangene jeg kjente liv der inne lå jeg med begge hendene på magen og slappet av på sofaen. Måtte konsentrere meg litt om å kjenne etter. Plutselig kjente jeg akkurat som en høy puls (eller som luftbobler som mange beskriver det) helt nede ved hoftebenet. Ble en rutine å kjenne etter hver kveld når jeg la meg, eller etter jeg hadde spist. Men det var ikke alltid noe action. Det er sikkert babyen du kjenner! Snart kjenner du det både utenpå og inni:-) Lykke til!!!
Maf og lillemann Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 jeg kjente masse romling i uke 16-17, så i uke 18, så la jeg meg ned på rygg, og dyttet litt på livmoren, og plutselig så kjente jeg 3-4 spark =) for meg kjennes det ut som bobler som sprekker mot magen- egentlig en utrolig rar følelse-som er vanskelig å beskrive. kjenner spark hver dag nå (ihvertfall etter litt dytting) Og igår kunne pappaen kjenne to små spark =D jeg pleier å kjenne det rundt navlen, men vil tro dette er veldig individuellt, siden den lille har god plass! er 21+2 foresten =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå