*tornerose* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Har 2 venninner som har født etter å ha spist mye ananas. Dette var en god stund før termin også faktisk. Tilfeldig eller ei, jeg har i alle fall fått min kjære til å kjøpe en hel fersk ananas til meg nå i kveld :-) Noen som har hørt noe om dette? Om det ligger noe idet. Og noen som vet hvor mye jeg må hive innpå? :-D
MammaTil2Gulljenter Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 har hørt om det, men har ingen bevis på at det fungerer...du får gi lyd om du plutselig skulle sette igang etter å ha kasta inn endel;)
*tornerose* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 Hehe, ja skal gjøre det ) Har nettopp spist en hel porsjon :-)
tett og nett Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg prøvde meg på ananastrikset sist svangerskap.... spiste 2 store ananaser.. skjedde ikkje noe... så du må no hive inn på ..... regner med at du får ondt i magen tilslutt...
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg spiste ananas hver kveld i to uker sist og kan ikke si at jeg så noen veeeldig virkning hehehe
oktoberjentene;) Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 mmm.. ananas hørtes godt ut litt gøy med kjærringråd også da lykke til med spisingen
marien - FØDEKLAR! Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har gumlet en del ananas her i kveld, og en ting skal iallefall være sikkert: JEG HAR FÅTT EI SÅR TUNGE!!!!
*tornerose* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2008 mmmm, ja ananas var faktisk vanvittig godt :-) men nå kjenner jeg at jeg må stoppe for jeg er helt øm/ svir på tunga, hehe :-) nå er det sex som står på programmet :-) har ikke troa på alt jeg heller, men som alviola sier, er jo litt artig med disse kjerringråda :-D så lenge det ikke er noe ubehagelig, sånn som lakserolje f. eks.... det holder jeg meg laaaaangt borte fra!!!!!
*tornerose* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2008 hehe, skrev visst på likt vi marien :-) sår tunge, det skal være sikkert og visst, helt for jæ..... *knis*
marien - FØDEKLAR! Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 Straffa man får for å utforske kjerringrådene, gitt:)
Gurine Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg spiste ananas sist jeg var gravid, uten at dette hjalp noe tror jeg, annet enn veldig sår i munnen da Hadde også plikt-sex hver kveld på slutten. Men det jeg gjorde kvelden før jeg kom i veien var å spise en stor porsjon med sterk taco med fersk hvitløk oppi. Og så tok jeg noen få slurker med rødvin før jeg la meg, og så litt pliktsex igjen. Da gikk vannet på morgenen, og riene begynte rett etterpå. Dette var 13 dager før termin. Hadde så bekkenløsning på slutten at jeg prøvde det meste på slutten
*tornerose* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. oktober 2008 Hei Gurine & takk for tips :-) Ananasen gjorde ikke susen nei, ble kun sår på tunga!!!! Sliter også med bekkenløsning nå på slutten (eller kan vel heller kalle det låsning da jeg kjenner beina låser seg totalt til tider)..... Så ikveld får vi skifte strategi, hehe :-)
WPW Skrevet 17. oktober 2008 #13 Skrevet 17. oktober 2008 lucky.. mener å ha lest her at du prøvde fødepizzaen de har oppskrift på på kjerringrådsiden her for litt siden?? Stemmer det? Uansett.. syns den pizzaen ser veldig normal ut.. Lurer på hva som evt er den hemmelige ingrediensen;)
*tornerose* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. oktober 2008 Hei Putte :-) Nei jeg har ikke prøvd fødepizzaen, synes også den så veldig vanlig ut.... men jeg har derimot prøvd fødepai. Fikk den i klubb da jeg var sånn ca. i uke 32.... fikk myyyyye kynnere etterpå. Har ikke prøvd meg på denne etterpå.... men tror nok sterk mat sånn generelt kan sette ting i gang hvis en er moden og klar :-) Ikveld blir det steik på oss, min mann disker opp.... så etterpå tenkte jeg at jeg skulle kose meg med den nye chipsen "KIMS tortillachips med chillismak".... denne er veldig sterk :-) Her prøves alt for tiden, hehe, men stresser ikke med noe :-) det er jo godt med både ananas og sterk mat :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå