Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 min tidliger samboer flyttet i fra meg 29/12-2007 altså for 10 måneder sia..jeg har sendt flere brev skriftelig og via meld anngående tinga hennes som står i bua mi..ja hu skulle komme og hente den..men hu har ikke vert her ennå:-((det er ikke så mye ting heller..jeg har vert kontakt med Namsmann anngående husloven..og jeg kjøpte huset i april i år og hu har ikke rett å ha tinga her sa namsmannen..enten kunne jeg hive det eller gi det vekk..og en annen ting..har hu rett og ha overgangsstødnad når hu fant seg type i juli og nettopp forlova seg..har ikke rett på di pengene da tenker jeg..da er hu en trygdesvindler di har ingen barn sammen..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Overgangsstønaden har hun rett på i inntill 12 mnd etter å ha blitt samboer med en annen mann. Sett tingene hennes i innkjørselen og tenn på Hadde i allefall jeg lyst til da x`en skaffet seg ny dame dagen etter å ha gjort det slutt.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 dere r syyyke mennesker som er fulle av hat...eller..kansje dere ikke er voksene?? Man har rett på overgang stønad ut det året man får ny(registrert) samboer! så om man blir sambo i januar går man ett helt år...men ikke om man flytter sammen i september...fatter?? å tenne på tingene er jo litt barnslig spør du meg...putt de i bilen å send de til nermeste avfall stasjon..men da må man i det mindste si fra at man gjør det først...(skriv ett brev og kopier det så har du ryggen dekket om det blir en sak av det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå