MiLady Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Når dere fikk ny masdrass i hus, hvordan gjorde dere det.. Pakket dere den ut med en gang, eller lot dere den være i plasten til 1 mnd /noen uker/dager igjen til fødseln? Har jo helst løst at den skal være i plasten enda, siden senga ikke er satt opp, eller barnerommet er ferdig enda.. Pusser opp gjesterommet, og det som er på det tilkommende barnerommet er der alt til gjesterommet står..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg pakket den ut og satte senga klar, men da var rommet ferdig oppusset. Stod vel en mnd eller halvannen før snupp kom hjem for å ligge i den. Ville nok åpnet den ei stund før den skulle i bruk for å lufte ut evt innestengtlukt og sånn - skal dere ha baby på barnerom helt fra starten? Hvis ikke kan dere jo bare sette madrassen på høykant på deres soverom feks, så er den ikke så i veien.
MiLady Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 Saken er jo at vi har hund, og han liker jo å ligge lamme oss, og derfor har jeg litt løst til at madrassen får være i plasten, så lenge som mulig, eller i allefall til barnesenga blir skrudd opp. Håpet mitt er i allefall at gjesterommet blir ferdig i slutten av denne månden. Har jo bare liste og gulvbelegg, så er rommet ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå