Zeke Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 jeg laga et hjemme laga kort til dåpen til min nevø men hva skal jeg skal skrive inni der????
Prinsessemamma x 2 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Gratulerer med dåpsdagen, kjære XX. Vi ønsker deg alt godt i fremtiden, og gleder oss over å være en del av den. Noe sånt kanskje?
Prinsessemamma x 2 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Vi ønsker deg alt godt FOR fremtiden blir vel riktigere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå