Gå til innhold

noen opplevd dette? 2 uker over ikm og spotting:c/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, nå har jeg gått to uker på overtid. jeg har tatt 3 negative tester, tok de ganske nært (få dager mellom), 1 på morgenen, 2 på ettermiddag! i går trodde jeg at tr kom, men det viste seg at det bare er spotting som forsvant helt til idag ettermiddag, ny spotting.... er det noen som har opplevd noe lignende før eller har noen råd? har bestilt time til legen, men fikk ikke før tirsdag og må jo innrømme at jeg er en smule bekymret....

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?:'(

Skrevet

Ja.. Forrige pp gikk jeg litt over IKM, men ca 1 uke etter kom det først en liiiten brun flekk i trusa, kun denne ene den gangen, samme neste dag. Men 3. dagen fikk jeg mensen.

Har forøvrig hørt at noen har hatt slik spotting og likevel vært gravide:)

Skrevet

Jeg ble gravid i sommer og fikk bare negative tester, selv om jeg var på overtid. En uke over tiden begynnte jeg å "spotte", 2 dager på rad. Den tredje dagen begynnte jeg å blø og blødde i en og eb halv måned. Så jeg var gravid og mistet. HCG nivået i kroppen min stiger utrolig treigt, så den dagen jeg hadde blødd i 3 uker hadde jeg faktisk positiv test.

Jeg kan betrygge deg med at min venninne har hatt større blødninger (er 14 uker på vei) men har ikke mistet.

Og da jeg gikk gravid med gutten min gikk jeg 3 uker over tiden før jeg fikk positiv grav.test. Så noen av oss har bare litt treig HCG stigning.

Mest sannsynlig er du nok gravid :)

Skrevet

Det kan være du har en uregelmessig syklus denne måneden, det kan skje når som helst det egentlig. Og spotting kan jo også skje hvem som helst.

Skrevet

tusen takk for svar jenter! må vel bare vente å se til jeg har vært hos legen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...