Gå til innhold

Noen som har sett filmen P.S I Love You?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaa =0)ååååååååååå den er sååååååååå søøøøt.

Skrevet

jaaaaaaaaaaa kjempebra ... t.o.m mannen min likte den :):):):):)

Skrevet

Åhhhhh nå GLEDER jeg meg til å se film altså!! Har laget sjokoladekake til meg selv som står i ovnene og kokt vann til caffe latte'n jeg skal kose meg med!! Bare hive ungen i seng nå, så blir det film!!

Skrevet

Har ikke lest boka, så har ingen forventninger til filmen:)

Skrevet

Den er heeeelt nydelig! Man får et nytt syn på livet synes jeg! Men bare let frem kleenexen viss du er følsom!

Jeg er gravid å brukte en hel pakke! :)

Nyt den!

Skrevet

Hehe, jeg er en skikkelig filmsippe, så holder nok ikke med noen tynne kleenex her nei!! Her er det frem med torky-rullen!

Skrevet

søt film. glad jeg har sett den. men den var kanskje LITT langtekelig??? men jeg sippet som en gud da. kjempe søt film altså.

Skrevet

jaaa den er såååå fin, grein så det spruta. trodde det skulle være bare komedie jeg så satte meg ned med kjempe humør og gledet meg masse, så begynte jeg og hylgrine etter 10min.. hehe vel vert det!!!

gubben likte også den:D

Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med boka, og har filmen liggende å vente på meg her. Syntes boka var sånn midt på treet, og tror faktisk at dette er et av de få tilfellene hvor filmen er bedre enn boka.

Gleder meg til å se filmen iallfall. Og til deg som hadde laga sjokoladekake bare til deg selv og skulle se filmen; hørtes fantastisk ut! Det tror jeg jammen jeg også må gjøre en dag! :-D

Skrevet

Jeg som hadde laget sjokoladekake ja:D Den står nå rykende fersk på kjøkkenbenken med varm sjokoladekrem oppå og bare venter på at vesla skal sovne!! Har til og med laget den i en hjerteform...*fnis* snakk om å være klar for kjærlighetssippefilm;)

Skrevet

Den var kjempe fin synes jeg :) Jeg gråt som et lite barn fra ca 5 minutter ut i filmen, men den var søt.

Den er kanskje litt værre å se om man har mistet noen? jeg ble sittende med en litt desperat følelse å lengtet etter å få brev fra pappa også hehe.

Skrevet

Ja, jeg så den alene. Og gråt og gråt og gråt..hihi:P

Skrevet

Crap, kommer til å hulke som en unge jeg da, som mistet min elskede storebror for noen år siden!! Hehehe... blir fint å sitte her alene og grine som en tulling;) Gå å vaske av meg mascaraen først, er vel like greit;)

Skrevet

ræva. leste boka som var sååå nydelig - så filmen kastet rett og slett bort tiden min....møkkafilm.

Skrevet

hm..jeg slo faktisk av filmen etter 30-40 min for jeg gadd ikke se mer.. Kjedet ræven av meg.

Men men, smak og behag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...