Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Vi gleder oss masse Å forresten det er en hund
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Det blir koselig:) Litt trivelig med en hun i huset. Hvilken hund er det?
blond Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Det blir spennede! Jeg vet om ei som fikk permisjon med lønn for å ta seg av valpen den første tiden, utrolig bra av arbeidsgiver! Hva slags hund er Maya?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Maya er en alaskan malamute
blond Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Da har dere god plass antar jeg! Stor og fin hund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå