Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Men må ærlig innrømme at det faktisk er litt godt å bare få være litt alene på kveldstid Flere som har menn som jobber masse?
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Min sambo jobber veldig masse. Han er jo bare hjemme torsdag kveld til søndag ettermiddag/kveld. Denne uka jobber han fra kl.7 til kl.22 omtrent hver kveld. Han har hatt denne jobben hvor han pendler siden midt i sommer, med unntak av noen få uker i september. Jeg synes det er veldig godt når han kommer hjem, men synes også det er litt godt når han reiser. Men så har vi slitt litt i forholdet også. Da er det godt med litt tid hver for oss, og en sjans til å savne hverandre. Og denne uka, som han ikke kom hjem idag, og jeg ikke får se han før imorgen kveld, er helt forferdelig!!!
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, både jeg og mannen reiser en del. Både i frobindelse med jobb og utdanning. Og jeg synes som deg at det er godt å være litt "alene hjemme". Samtidig er jeg glad for å leve i et forhold hvor vi gir rom for at begge kan utvikle seg videre innen våre yrker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå