Gå til innhold

Det murrer i magen... Bra tegn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usikker på når IKM var, da jeg har hatt ustabile, å lange sykluser siden jeg slutta på p-pillen. Variert fra 28-41 dager.

Nå er jeg på dag 47 og fremdeles ingen mens!!

Har i en uke nå hatt menslignende murringer/verk i underlivet.

Pleier ikke å være sånn før mensen kommer. Ikke så mye og lenge i allefall.

Litt kvalm og innimellom. Tror jeg :P Har en klump i halsen som ikke vil gå bort.

Føler liksom at det er noe på gang, men tør ikke håpe så veldig..

Tok en test forrige lørdag som var negativ, men tror karnsje det var tidlig å teste hvis jeg hadde sen eggløsning.

Kommer test i posten i morra. Er så spent!!!! :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende.. murring/verk er jo et kjempe godt tegn. Ihvertfall viss du ikke har vært vandt med det før! Det første jeg merka var kaldsvetting om natta. Forstår at du ikke vil håpe for mye, blir jo så skuffa da:(

Men håper du er gravid!!=) Prøvd lenger forresten??

Skrevet

Slutta på p-pillen i januar, men tok laaang tid før mensen kom ordentlig + at jeg og samboeren min var veldi mye borte fra hverandre den tiden, så kan si jeg har prøvd siden i april.

Har også vært veldig oppblåst i magen den siste tiden, og det kan vel og være sympt. på at jeg er gravid har jeg lest.. Å så har jeg munnsår :)

Våknet en morgen for snart 3 uker siden med at jeg var superkvalm og kastet opp. Var uggen langt utover dagen. Lurer på om det lunne være noen dager etter EL, men er ikke sikker. Fikk omgangssyken 4 dager senere, så kunne jo ha med det og gjøre..

Nei, nå skal jeg slutte og spekulere, og heller se hva testen viser i morra. Er så spent :):)

Får sambo hjem en snartur fra sjøen i morra, så passer jo bra.

Kan vi teste ilag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...