Gå til innhold

Var til babyfotografering i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var liv du, hylig og latter og barn som "krabbet" i hver sin retning, men fotorgrafen ble til slutt fornøyd og vi kan vente oss flotte bilder! Gleder meg til å få se de!! Fikk se noen bilder han tok forrige gang, de var superfine. Vi måtte gi oss første gangen pga en grinete liten gutt, men i dag gikk det kjempefint!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så gøy. Jeg har kjempe lyst til å gå med mine før jul.. sån at vi har noen fine julegaver. men tenkte å vente til de kan sitte.. ser ikke ut som de skal lære det med det første. kan dine det??.. våre er vel nesten like gamle! jeg har en som beveger seg mye på gulvet og som helst bare ligger på ryggen med en leke.. hm.. vet liksom ikke hvor bra bilder de klarer å ta. har fått tips om familiefotografen.no.. der får du vist med deg cd med bilder.. sån at en kan fremkalle litt selv.. har egentlig lyst på et lerret med en svart/hvit bilde. Hvor gikk du?? ble det dyrt.. tok du hver for seg og sammen??

Skrevet

Vi gikk til en som heter Petter Solheim på Askøy. Han tok bilder av dem for seg og sammen. Han ene gutten vår sitter godt selv, mens han andre ikke sitter så godt. Så da ble det tatt bilde med den ene sittende og den andre liggende på magen, og en del med begge liggende på magen. Har ikke fått sett bildene enda, venter på svar fra fotografen. Men han var godt fornøyd:) Gleder meg. Så nå er julegaven til besteforeldrene i boks. Vet ikke helt hva vi betaler enda, vi må jo se hvilke bilder vi vil ha. Tipper det kommer på mellom 2-3000. Det kan jeg jo komme tilbake til når vi har fått bildene.

Skrevet

Hvis man går inn på colourartphoto.no så får man oversikt over fotografer i Norge som har avtale med å ta det ørste portrettet innen 7 mnd gratis ved at man da tar en binende avtale ta ett nytt foto innen barnet er 20 mnd. Format på 14x18.

En fin mulighet til å finne den rette fotografen for deg og i tillegg få tatt ett supert bilde som kan bli årets julegave under treet ;o)

Skrevet

Får nok med seg en cd av bidet slik at man kan kopiere flere ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...