tuppa prøvd lenge Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 jeg fikk så vondt i hofta i går. det satt liksom inne i hofta og smertene satt rundt omkring der kuleleddet til beinet er hvis dere skjønner hva jeg mener.jeg var også veldig øm i øvre del av rumpa. i tillegg så fikk jeg akutt intens kløe på ryggen som resulterte i et slags utslett på ryggen.samboeren min så på det å sa at det lignet på små myggestikk. men i dag så er alt borte! kan dette være symptomer?:-) som dere skjønner så fisker jeg hardt etter symptomer:-)hehe jeg har ellers lite med symptomer. har bitte litt murring og litt stikkninger i ny og ne og litt små kvalm men det kan komme av at mensen er på vei for jeg har til vanlig ganske kraftige pms plager.
***Juanita*** Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hmm.. det høres litt søkt ut å tolke dette som symptomer. Men det betyr ikke at du ikke kan være gravid likevel!
tuppa prøvd lenge Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 hehe!ja det høres litt søkt ut men jeg er så på symptomjakt jeg nå, så hvis jeg hadde hatt vondt i stortåa så ville jeg ha tolket det som et symptom;-) neida.. ja jeg får vel bare håpe på det beste og vente i spenning. jeg er på dag 37 i dag og kommer ikke til å teste før jeg er langt over 40 dager.neste helg kanskje?hvis ikke stygga har kommet innen den tid da. masse lykke til til deg i allefall!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå