pandabjørn Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 er ikke sikker på hva det heter men tror kanskje det heter å tatovere øyenbryna? har lyst å gjøre det og ringte en salong som kan gjør det og de skulle ha 3900,-! og det synes jeg var litt vel mye greit nok at jeg slipper å gjøre noe på 3-6år, men alikvel så er det mye.. har noen av dere gjort det og evnt hva betalte dere??
tante grusom master of law Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Har noen venninner som har gjort det, og det ser ikke bra ut! Etterhvert går den brune fargen bort, og du sitter igjen kun med røde pigmenter. Ikke pent. Men det kan hende de har blitt flinkere nå da.
OsloMor Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, sjefen min på ekstrajobben..Hun har også silikonpupper og litt stort hodet og ser akkurat ut som en Bratz-dukke, så det anbefales IKKE.
Tante Blås Squaw Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 3900,-? seriøst? Hoi, det var mye spenn for lite.... Venninna mi har permanente øyenbryn, det kosta oppunder tusenlappen, og påfyll av farge 6 mnd etterpå koster 300,- Men helt ærlig, det er inegn bra løsning. Det er sjelden det blir skikkelig bra, så det er lettere å nappe og forme det naturen har gitt deg )
pandabjørn Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2008 nei jeg skal ikke gjøre det, men kanskje jeg skal ta å gjøre som venninna di ta permanente øyenebryn hva nå det går ut på.. etter en bilulykke i 1986 så har jeg liksom "mista" litt av mitt høyre øyenbryn pga et arr jeg fikk i området der skal ringe hudpleiesalongen å høre etterpå om jeg kan gjøre det og evnt hva det koster... har kanskje på følelsen at det er "eldre" damer som kanskje tar å tatoverer øyenbryna vet ikke hvorfor jeg tror det men
Tante Blås Squaw Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Det er vanskelig å tatovere på arrvev, det blir ofte "kludrete". Og selvom man har løyve til å drive med permanent sminke, har man IKKE utdannelse innen tattovøryrket, derfor blir det som sagt sjeldent pent. Både eldre og yngre damer (og menn) tar permanent sminke. Det kan gjøres på øyenbryn, lepper eller langs øyet.
cherry coke Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Moren til en veninne av meg gjorde det. Hun hadde ikke øyenbryn, og fann ut at dette var en god idè. Det så faktisk ganske ok ut i begynnelsen, men etterhvert forandret fargen seg og det så ut som hun hadde grønne øyenbryn....Ikke vakkert akkurat=)
ScaryMama Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har det og er kjempe fornøyd! Fargen har ikke blitt rar eller noe sånt, men jeg har jo forholdsvis mørke øyebryn fra før så det kan hende de med lyse bryn får en rar farge etter hvert, ikke vet jeg... Visste ikke at vi med store hoder og store pupper så verre ut med tatoverte øyebryn, det har jeg ikke tenkt over før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå