Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg hadde EL 5 oktober (ifølge el.test) Forventet da IKM på lørdag-søndag. men tidligere i dag fikk jeg litt farge på papiret da jeg var på toalettet. har ikke vært mer etter dette, men går liksom å venter på at det kommer hvert øyeblikk. Vet at det sikkert er spotting før mensen setter inn for fullt. Men lurer på om det er noen som har opplevd slik og vært gravid:)?
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 jepp, akkurat som deg. på ikm kom det bittelitt rosa på pairet om morgenen, og så ble det mer brunt på kvelden, i 3 dager til "blødde" jeg sånn brunt, så trodde ikke jeg var gravid, men ble overtalt til å ta en test, og den var positiv goitt! er i dag 7+0 uker! så ta en test du, istedenfor å vente sånn
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg hadde litt spotting fra dag 6 til 2 før IKM, testet positivt 4 dager før IKM og er nå 10+5 uker :-) Trodde som deg det var mensen som var på vei, men hadde en del symptomer, så tok en test. Var nok en festeblødning, gitt!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg trodde jeg fikk mens, siden jeg spottet og hadde rosa og brunt blod i trusa på første dagen av forventet mens. Men så kom jo aldri resten- og jeg sitter her og er 11 uker på vei:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Litt dumt spørsmål.. men spotting, kan det også vær noe friskt blod?
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg trodde jeg fikk igjen mensen....men det jeg reagerte på var at det var så lite blod! Blødde litt til og fra i 3 dager før det stoppet igjen. Så lot jeg det gå noen dager før jeg tok test,og da var jeg gravid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå