★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 på bruksanvisn står det at ømme bryst kan være en bivirknning...en det står ikke noe om såre nipler... skal jeg lese dette bokstavelig eller? har hatt sååå såre nipler i over en uke nå.. noen andr epå pergo som vil dele noen bivirknninger?:)har ALDRI hatt såre brystvorter før bare ømme bryst ved pms..
*Babyønske* Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hei hei...Jeg har opplevd det samme som deg med bruk av pergo...Kan i perioder ikke ligge på magen en gang fordi det gjør så j..... vondt :s Blir lurt trill rundt av disse bivirkningene..!! Men for all del...det er jo ett tegn på graviditet oxo ) Masse lykke til
to snart tre Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 jeg går på pergo og har mange bivirkninger uheldigvis: ømme pupper, vondt nederst i magen, hetetokter noen dager i mnd, sliten i kroppen. Men motet mistes ikke av den grunn, nå som jeg etter mange mnd har lært meg å se bort i fra alle tegn på graviditet - de er jo de samme som bivirkningene så det har blitt mange mnd som jeg endelig trodde spiren satt. Men ei...kun bivirkninger. Ømme pupper går gjerne over for min del et par dager før TR er ventet. Lykke til, håper bivirkningene fra pergo er snillere med deg enn de er med meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå