lillemor_til_to Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 snudd seg ...har ikke festa seg...er ikke i nærheten engang...han var ikke nede engang...! er i uke 35+3...andregangs...håper d e normalt....Noen andre som hadde d sånn?
marien - FØDEKLAR! Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg var på kontroll da jeg var 34+5 og fikk akkurat samme beskjed. Mellom ei og to uker senere satt jeg på cafe og opplevde en romstering uten like i magen min. Da jeg reiste meg for å gå derifra etterpå, var magen helt endret, både i fasong og følte meg mye mer framtung. Var på Ul to dager senere og da hadde h*n lagt seg nedi:)
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Samme her - frøkna har ikke snudd seg nei... *sukk* Er i uke 36... Kjenner jeg blir litt stressa av det! Hvordan lå babyen din? Min ligger i tverrleie...
lillemor_til_to Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 håper d samme skjer mg å))))...m hu første så va hu festa i uke 32..men han her vil ikke...)))ikke ennå ialfall...))) men håper d skjer snart....
marien - FØDEKLAR! Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Min første festa seg også lenge før, uten at jeg husker i hvilken uke. Nr 2 la seg til, men hodet festet seg aldri. Vet ikke om det har festa seg denne gangen, heller. Det er vel ikke fullt så vanlig på flergangsfødende, men skal på kontroll i morgen, så det blir spennende å se:)
lillemor_til_to Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2008 min lå me hode ned...men snudde seg igjen...han va så aktive at legen min klrte ikke finne hjertelyden engang)) fant t slutt...men d va forskjellige stillenger ialfall...ut fra d han sa...fastlegen min alså)))
lillemor_til_to Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2008 tverrleie tru eg d va...fast legen er fra sri-lanka så eg forstod ikke så mye)) men han er kjempeflink....eg håper virkelig at han snur seg...moren min har født fem barn alle hadde snudd seg...håpe d samme skjer meg å))
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Hodet trenger ikke feste seg før rett før fødsel. Når jeg gikk med førstemann fikk jeg beskjed av jordmor fire uker før termin at nå var hodet festet og at det sikkert ikke var lenge igjen. Ukene gikk og da jeg var i uke 42 var jeg på endel kontroller deriblant ultralyd. Hodet var ikke festet i det hele tatt. To dager etterpå kom han. To uker på overtid :-) Så dette kan altså skje rett før. Det med at hodet er festet indikerer heller ingenting om at det er rett før fødsel. De kan visstnok ligge en stund sånn. :-)
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 hei hører egentlig til første trimester,men er no å snik litt overalt det her er det 4 svangerskapet mitt og de 2 første festet ikke hode...de va ikke døtte ned i det hele tatt...det er ikke noe farlig i det..du må bare huske på å legge deg hvist vannet skulle gå..mange babyer detter da nedi bekkenet og navlestrengen kan komme i klem mellom hodet og bekkenet..utenom det så er det ikke noe å tenke på
lillemor_til_to Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2008 hehe..takk for svaret)) no ble eg ialfal roligere)) va så redd...for eg vil ikke ha ks....)).....men men...eg har ennå tid på meg...så eg håper d skjer noe snart)
Girlygirl83 Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg var hos legen for 1 og en halv uke siden og da lå ikke babyen nede i bekkenet, men hodet lå nedover iallefall. Nå føler jeg at noe har skjedd, for magen ser helt annerledes ut nå, mye lavere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå