venter Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg vokner tidligere for hver natt som går, i natt var kl 230, var voken til jeg sto opp å dro på jobb.... Seriøst... så holder det på å tilte for meg......
Anina P. Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg sliter også veldig med søvnen. Når jeg vel sovner så har jeg de merkeligeste drømmer. Er nesten mer sliten når jeg står opp enn når jeg går og legger meg. Har prøvd alle råd med en rolig kveld. Legger meg i et mørkt og kaldt rom til samme tid hver kveld. Ingen kaffe eller andre korffeinprodukter etter kl 18. Ingen aktiviteter eller for mye tv. Etter alt dette så ligger jeg allikevel våken og sover kun i korte øyeblikk. Er så ufattelig sliten. Tror ikke dette går i lengden med jobb og det hele. Kanskje det er naturens merkelige måte å forberede oss på våkne netter med amming og bleieskift????
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Har det på akkurat samme måte! Det er så ufattelig slitsomt. Jeg sovner gjerne om kvelden, men våkner for å gå på do fler ganger før klokken fire-fem, og i den tiden så klarer jeg bare ikke å sovne igjen. I natt lå jeg våken fra halv fire til jeg skulle stå opp og gå på jobb... Det er jo helt uforenelig; ikke sove og jobbe. Farlig å kjøre bil er det også!
birrisj05.02.09 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Kroppen vår er helt genial altså! Den venner oss bare til våkenetter.. jeg våkner også en fillion ganger hver natt, gjerne av ingenting.. Og så ga kroppen beskjed når jeg ikke visste at jeg var gravid, og drakk alkohol.. da ble jeg drita av ingenting, og det var vel kroppen som skulle gi beskjed om at nå er det nok av denne dritten
AnnBell Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg sliter med det samme.Kroppen er sliten,men jeg får ikke sove.For noen dager siden sto jeg opp halv to på natta og la meg halv sju.Med ei snuppe som våkna halv åtte så ble det en sliiitsom dag. Ingenting som hjelper heller.
Giinaღ Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg skriver meg på lista over de med dårlig nattesøvn. Åhh så jeg savner å sove godt. Har alltid hatt et godt sovehjerte men nå er det håpløst. Drømmer og drømmer, dessverre bare skumle ting. Våkner livredd og SLITEN! Har for første gang tatt en ettermiddagslur nå i ettermiddag og det kommer jeg til å fortsette med hvis det ikke snart blir bedre søvn på natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå