Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Trenger en til 60? Etter en god tre-retters. Alle gjestene er både til middag og kaffe...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 tenker du da på hvor stor bryllupskake du må ha eller hvr mange andre kaker?? vi er 70 pers til kake og vi skal ha en 4etasjer høy bryllupskake. 2kransekaker,ostekake,sjokoladekake, bløtekake, gelekake, og 3-4 til jeg ikke vet navnet på,familien baker alle kakene,inkludert bryllupskaka. eneste jeg må kjøpe er stativ til den:-D
SaDa Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 vi var ca 60 og hadde 7-8 kaker med bryllupskaken. Det var masse kaker igjen, så du trenger hvertfall ikke flere enn det:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 4-etasjes bryllupskake, pluss ca 6-7 andre, høres dette ok ut...? Vil jo egentlig ikke at kakebordet skal se sparsomt ut.. Kanskje jeg bør gå for 10 andre kaker? HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Vi blir 70 stk. Skal ha 3 etasjes brullupskake. 2 kransekaker. 9 kaker som forskjellige gjester tar med.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Vi nøyer oss med stor bryllupskake og Sarah Bernhard eller lignende i tillegg. Min erfaring er at de aller fleste faktisk ikke spiser så mye kake etter fire retters middag, og gjester med overfylte kaketallerkener som ikke kjenner sin begrensning når det gjelder å forsyne seg av kakebuffeten er ikke noe vakkert syn....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Haha... Du får ha servitører til å legge opp kake også, slik at noen ikke går rundt med fylt kaketallerken og ser ulekker ut på dagen din Dette "tok kaka", hehe... Jeg synes det er flott når folk forsyner seg godt av det jeg har å by dem på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå