Millima Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Regner man det fra termindato eller ukene? Er 10 dager over termindato i dag. Hadde termin 6 oktober, men er fullgått 42 uker på lørdag.
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 På svangerskapsskjemaet mitt står det overtid fra: også dato to uker etter termindato...
Millima Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 Ok.. Står ingenting om det på mitt.. For de sier jo at du kan kalle det overtid etter fullgåtte 42 uker, pga mens syklusen.. Tar jeg helt feil nå eller??
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Aner ikke hvorfor det er sånn. Men på svangerskapskurset fikk vi beskjed om at det var like vanlig å føde to uker før termin, som to uker etter - så egentlig hadde vi en terminmnd. ikke en termindato;) På den annen side så er det vel større risiko når en har gått over 41 uker - så vet ikke helt hvorfor de ikke regner overtid før etter 42 uker? Kanskje noen har et bedre svar?! Og var forresten ikke på helsekortet mitt det står overtid, men på det skjemaet jeg fikk på ordinær ul.
Millima Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2008 Åh ja der står det.. 18 oktober ja, det er 2 uker over ultralydtermin, Takk for hjelpen hvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå